رئیس اداره ارشاد اسلامی دنا گفت: سعی خواهیم کرد با گسترش فعالیت مطبوعات و رسانه‌ها، شهرستان دنا از بن‌بست اطلاع‌رسانی خارج شود.

جلیل بهشتی‌روی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در نخستین روزهای انتصاب خود به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا اظهار کرد: نیاز به اولویت‌سنجی در کنار خلاقیت و نوآوری داریم و از تمام ظرفیت‌های هنری شهرستان برای حرکت در چارچوب سند فرهنگی و ایجاد شادابی و نشاط در برنامه‌های فرهنگی خود استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: نگاه خاصی به فرهنگ بومی منطقه خواهیم داشت و با انجام برنامه‌های باکیفیت و اصیل سعی بر این است این فرهنگ را زنده و با طراوت نگه داریم. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا توجه به بحث مطبوعات را نیز یکی دیگر از برنامه‌های خود ذکر کرد و گفت: سعی خواهیم کرد ارتباط بیشتری به اصحاب رسانه پیدا کنیم و تا شهرستان دنا از انزوای اطلاع‌رسانی خارج شود.

بهشتی‌روی ایجاد آموزشگاه‌های آزاد هنری و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی را نیز یکی دیگر از برنامه‌های کاری خود بیان کرد و آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد را جهت همکاری برای اجرای کارهای فرهنگی با مشارکت از سوی مردم و ادارات اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا در خصوص مشکل سالن آمفی‌تئاتر شهر سی‌سخت هم گفت: تمام وسایل داخلی آن از قبیل صندلی، سیستم صوتی و نورپردازی از قبل خریداری شده و تنها مشکل کفپوش آن است که در صورت تخصیص بودجه کار آن به اتمام خواهد رسید. 

انتهای پیام/۲۵۷۱/ج۳۰

منبع : خبرگزاری فارس