شفیعی اظهار کرد: ۳۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام با اعتباری افزون بر ۴۹۰ میلیارد ریال در شهرستان گچساران در حال اجرا است.

farmandar

 فرماندار گچساران گفت: این شهرستان رتبه برتر اجرای پروژه های عمرانی را در بین شهرستان های هشت گانه کسب کرد.

محمد شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس شاخص های معاونت امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، این شهرستان در اجرای پروژه های عمرانی رتبه برتر را در بین دستگاه های اجرایی استان کسب کرد.
وی کیفیت اجرا، دستیابی به اهداف، درصد جذب اعتبار، نحوه ارجاع کار و نحوه فرآیند اجرای پروژه های عمرانی استانی را از عمده شاخص های برتری طرح های عمرانی گچساران اعلام کرد.
شفیعی اظهار کرد: ۳۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام با اعتباری افزون بر ۴۹۰ میلیارد ریال در شهرستان گچساران در حال اجرا است.
وی پروژه های در حال ساخت گچساران را در حوزه های مختلف کشاورزی، راه و شهرسازی، آموزش، بهداشت و درمان، صنعت و معدن و خدمات عنوان کرد و افزود: با تکمیل این پروژه ها تحول چشمگیری در عمران ، آبادی و اشتغال این شهرستان ایجاد خواهد شد.
شفیعی عمده پروژه های در حال اجرای گچساران را شامل احداث کنارگذر دوگنبدان، گازرسانی به روستاها، بیمارستان ۶۴، ۱۰۰ و ۹۴ تختخوابی، مجتمع فرهنگی دوگنبدان، آبرسانی گچساران از سد کوثر، کارخانه روغن کشی، پتروشیمی، ۱۴ پروژه خدمات شهری دوگنبدان، طرح های هادی و توسعه و بهسازی مناطق روستایی اعلام کرد.
وی از مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خواست در پرداخت اعتبارات مدیران این شهرستان را یاری کنند.
شفیعی عنوان کرد: پیگیری مستمر و بی وقفه نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی از عمده دلایل فعال ماندن طرح های عمرانی این شهرستان است.

منبع :