یاسوج- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال شبکه برق بیش از ۵۰ روستای این استان اصلاح شد.

حسن کریمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۱۶ روستا در بویراحمد،۱۱ مورد در گچساران ، ۱۲ روستا در شهرستان کهگیلویه ، هشت مورد دنا ، شش روستا بهمئی، دو روستا چرام ، چهار مورد باشت، و دو روستا نیز در لنده بوده است.

وی با اشاره به روشنایی معابر روستاهای عنوان کرد: در شهرستان بویراحمد ۱۰ روستا، گچساران هشت ، کهگیلویه ۱۰ ، دنا هشت، بهمئی هفت، چرام دو و لنده نیز یک روستا از نعمت روشنایی معابر برخوردار شده اند.

کریمی اظهار کرد: برای تامین روشنایی این روستا ها بیش از سه هزار و ۳۷۸ متر کابل خودنگهدار، ۲۴ دستگاه ترانسفورماتور و تعداد دو هزار و ۱۹۷ دستگاه چراغ روشنایی معابر نصب شده است.

وی ابراز داشت: در روستاهای چنارستان سفلی بویراحمد، روستای تلخاب شیرین گچساران و روستاهای القچین و سرفاریاب چرام که درجاده های ترانزیتی و محورهای ارتباطی مهم کهگیلویه و بویراحمد قرارگرفته اند نیز چراغ های فتوولتاییک نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از ۴۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه های روستایی و روشنایی معابر هزینه شده است.

۷۵۲۹/۶۷۱

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.net

منبع : خبرگزاری ایرانا