فرماندار کهگیلویه با اشاره به توزیع نفت سفید مورد نیاز مناطق روستایی و عشایری در شهرستان گفت: هیچ کمبودی در خصوص توزیع سوخت گزارش نشده است.

ابراهیم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: سوخت مورد نیاز مناطق روستایی و عشایری شهرستان تامین شده است.

فرماندار کهگیلویه همچنین از توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید در این مناطق خبر داد و افزود: هیچ کمبودی تاکنون در این زمینه گزارش نشده است.

رئیس ستاد سوخت کهگیلویه ادامه داد: ۷۰ مخزن ثابت نفت سفید در مناطق روستایی شهرستان مستقر شده است و کار توزیع نفت به روستاییان را انجام می‌دهد.

جعفری توزیع نفت سفید در مناطق عشایری را متذکر شد و تصریح کرد: ۱۹ مخزن نفت به مناطق عشایری در بخش‌های مختلف شهرستان سوخت‌رسانی می‌کند.

به گفته وی، یک مخزن نفت سفید در روستای برج علیشیر کهگیلویه آماده بهره‌برداری است.

وی به سه جایگاه‌ توزیع نفت سفید در شهردهدشت، بخش دیشموک و بخش چاروسا اشاره کرد و گفت: در تامین سوخت مورد نیاز مناطقی که از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره هستند، هیچ مشکلی نداریم.

جعفری با بیان اینکه در راستای برنامه‌ریزی جهت سوخت‌رسانی به مردم جلسه کمیته سوخت شهرستان تشکیل شد، ‌گفت: در مجموع جمع‌بندی جلسه حکایت از این داشت که دستگاه‌ها آمادگی لازم را در امر سوخت‌رسانی به مناطق دارند و مشکلی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/م۲۰

منبع : خبرگزاری فارس