فیلم نامه «جنین خاک» با موضوع دفاع مقدس و به کارگردانی محمد سلیمی‌راد فیلمساز کهگیلویه و بویراحمدی جلوی دوربین می‌رود.

سایت مردم استان (ک و ب)؛   از کارهای مقدماتی تازه‌ترین اثر خود خبر داد و اظهار داشت: این فیلم با موضوع دفاع مقدس به من پیشنهاد شد و با توجه به ظرفیت خوب فیلمنامه برای ساخت و همچنین ایده فیلمنامه که بیشتر با محوریت ضد جنگ بود آن را پذیرفتم. 

سلیمی‌راد با بیان اینکه بازنویسی فیلم‌نامه حدود دو ماه به طول انجامید، اضافه کرد: ساخت این فیلم با نام «» به زودی آغاز می‌شود. 

این کارگردان سرشناس کهگیلویه و بویراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  در یاسوج از حضور مربی تیم ملی گلبال ایران به عنوان نقش اول این فیلم خبر داد و افزود : که بیشتر او را به عنوان ورزشکار و مربی موفق می‌شناسند در این فیلم حضور خواهد داشت. 

سلیمی‌راد یادآور شد: محمد ابراهیم‌زاده از نمایشنامه نویسان خوب کشور است و تجارب ارزنده‌ای در عرصه بازیگری تئاتر دارد. 

کارگردان فیلم‌های شاخص “” و “” تصریح کرد: لوکیشن‌های فیلم “جنین خاک”در آبادان و اطراف اروند انتخاب شده و کار فیلم‌برداری به زودی شروع خواهد شد. 

سلیمی‌راد بیان داشت: تهیه کنندگی این فیلم بر عهده ایران و دفتر یاسوج است و در ساخت این فیلم   و همچنین تیپ ۴۸ سپاه فتح استان همکاری خواند داشت. 

به گزارش فارس، محمد سلیمی‌راد ساخت فیلم‌هایی چون “”، “”، “آن سوی مجنون”، “عقد آسمونی”، “عروس جمعه” و “کی دا کی اسه” را در کارنامه کاری خود دارد و که تاکنون توانسته جوایز معتبر ملی و بین‌المللی متعددی را از جشنواره‌های مختلف کسب کند.