عصر امروز و در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، فرماندهی ناحیه مقاومت چرام با حضور در خانواده شهیدان احمدی، باقرزاده و بی‌نیازفر آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز و در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، فرماندهی ناحیه مقاومت چرام با حضور در خانواده شهیدان احمدی، باقرزاده و بی‌نیازفر آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

در این دیدار، علی‌اصغر نورایی‌نسب ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون پاک شهدا دانست و اظهار کرد: اگر امروز شاهد پیشرفت و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا هستیم و تمام دنیا در حال الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران هستند، همه و همه به خاطر خون پاک شهداست که بر زمین جاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت چرام با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند « خانواده شهداء چشم و چراغ ملت هستند »، گفت: اگر ما چشم نداشته باشیم نمی‌توانیم در بسیاری از حوادث خودمان را از مهلکه نجات دهیم و در منجلاب‌های زمانه فرو خواهیم رفت.

وی افزود: ما باید همیشه خانواده شهداء را به عنوان الگوی ایثار و مقاومت بشناسیم و به عنوان چراغ راه نجات از آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲/غ

منبع : فارس نیوز