استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر شهرستانی خود به چرام از خانواده شهیدان پراهام، سروش و کشاورز سرکشی و آن‌ها را مورد تفقد قرار داد.

عصر امروز در حاشیه سفر شهرستانی خود به شهرستان چرام با سرکشی از خانواده و خانواده شهیدان سهراب و اسفندیار سروش‌نژاد و شهیدان نجیم و عوض پراهام این خانواده‌های شهید را مورد تفقد قرار داد.

سید موسی خادمی در این بازید اظهار کرد: فرزندان  در هشت سال دفاع مقدس آن‌چنان از خود شهامت و رشادت نشان دادند که اکنون در کشور همه این را به دفاع و مجاهدت جوانان در جنگ می‌شناسند.

وی گفت: بر مسئولان کشوری است که قدر این مجاهدت‌ها را دانسته و بر همین اساس سعی در رفع محرومیت از داشته باشند.

ادامه داد: همه مناطق این استان و به خصوص شهرستان چرام در هشت سال دفاع مقدس خاطرات جاودانه از خود بر جای گذاشتند و اکنون ما مسئولان وظیفه داریم به پاس آن همه ایثار و فداکاری در رفع مشکلات این مردم و این دیار بکوشیم.

خادمی به استعدادهای شهرستان چرام در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: چرام در بحث معادن و کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های کم‌نظیری دارد که تاکنون به فعلیت درنیامده‌اند.

این مسئول افزود: از همه مهم‌تر وجود فرزندان تحصیل کرده و توسعه یافته در این شهرستان است که برای ساختن چرام باید از فکر و اندیشه و توان آن‌ها به درستی استفاده کرد.

 

منبع : فارس نیوز