فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکنان آبفار از بازمادگان جهاد سازندگی هستند که هنوز با همان روحیه مشغول به خدمت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عصر امروز و با حضور خانواده ایثارگران آبفار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی از ایثارگران و خانواده شهدای آبفار استان تجلیل به عمل آمد.

سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: پرسنل غیور و زحمت‌کش آبفار در زمان جنگ نیز در لباس جهاد سازندگی مشغول خدمت به مناطق محروم بودند و از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل دریغ نمی‌کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پرسنل آبفار امروزه در خط مقدم خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند و این تلاش و جدیت آن‌ها کمتر از جنگ با رژیم بعث نیست.

امیری بیان داشت: تا قبل از انقلاب بیش از ۹۹ درصد روستاهای کشور از آب آشامیدنی سالم برخوردار نبودند و در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد روستاهای مناطق مختلف کشور از نعمت آب شرب سالم برخوردار شده‌اند. 

۳۸ درصد از کارکنان آبفار کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شاهد و ایثارگر هستند

سجاد رستگار در این مراسم با اشاره به این‌که ۳۸ درصد کارکنان آبفار کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهدا و ایثارگر هستند، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به وجود چنین خانواده‌هایی در بدنه خود افتخار می‌کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کشور اسلامی ایران هر چه دارد به برکت خون شهدا و مرارت‌هایی است که خانواده شاهد و ایثارگر کشیدند.

این مسئول در آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امروز هم کارها و فعالیت‌های ارزنده‌ای که در آبفار انجام می‌گیرد به برکت وجود ایثارگرانی است که با حضور خود در آبفار باعث تقویت روحیه جهادی پرسنل این شرکت می‌شوند.

رستگار خاطرنشان کرد: باید در هر شرایطی سعی کنیم قدر و منزلت خانواده شاهد و ایثارگران را بدانیم و این موضوع باید برای همه ما به عنوان یک تکلیف باشد.

وی با بیان این‌که عزت و آزادگی ملت ایران در زمان کنونی مرهون خون پاک شهیدان است، تاکید کرد: اگر خدای ناکرده روزی برسد که ارزش و اعتبار خانواده ایثارگران نزد ما کم شود نقطه زوال خواهد بود.

تداوم راه شهدا ضامن انقلاب اسلامی است

رستگار خون شهدا را ضامن تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: هر کس که به دنبال عزت واقعی و سربلندی ایران اسلامی است باید پا جای پای شهدا بگذارد و در امتداد راه آن‌ها لحظه‌ای از خود تعلل نشان ندهد.

به گزارش فارس در پایان این همایش از ۷۲ خانواده شاهد و ایثارگر با اهدای جایزه و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۸/غ۳۰

منبع : خبرگزاری فارس