رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: در صورت همکاری اداره آب در نصب انشعابات آب، سایت ۴۲۴ واحدی از مسکن مهر گچساران سه ماه آینده واگذار می‌شود.

فرامرز انصاری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در در پاسخ به سئوالی مبنی بر واگذاری واحدهای جدید مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود یک‌هزار واحد از پروژه دو هزار ۶۵۲ واحدی به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: در حال حاضر از این پروژه، سایت ۴۲۴ واحدی نیز در صورت تکمیل خدمات شهری به متقاضیان واگذار می‌شود.

انصاری تصریح کرد: تنها مشکل این سایت ۴۲۴ واحدی عدم نصب انشعابات آب شهری بوده که در صورت همکاری و نصب توسط  اداره آب این سایت نیز تا سه ماه آینده آماده واگذاری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ابراز کرد: این سایت ۴۲۴ واحدی در حال حاضر از دیگر امکانات و خدمات شهری از جمله گاز، برق و فاضلاب برخوردار بوده و تنها مشکل واگذاری انشعابات آب است.

انصاری با بیان این‌که افزون بر ۶۰ درصد واحدهای مسکن مهر گچساران واگذار شده است، گفت: در حال حاضر نیز یک سایت یک‌هزار و ۲۰۰  واحدی از مسکن مهر گچساران برای واگذاری به متقاضیان باقی مانده است که این سایت نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عنوان کرد: ۲۰ درصد باقیمانده پیشرفت فیزیکی سایت یک‌هزار و ۲۰۰ واحدی مطرح شده، مربوط به نصب انشعابات برق، آب و گاز این سایت است.

این مسئول در اداره راه و شهرسازی گچساران در پاسخ به سئوال فارس مبنی بر وضعیت محوطه‌سازی سایت ۴۲۴ واحدی آماده واگذاری یادآور شد: تا زمانی که انشعابات آب این سایت انجام نشود، عملا عملیات محوطه‌سازی آن غیر ممکن است.

انصاری خاطرنشان کرد: پیمانکار محوطه‌سازی سایت ۴۲۴ واحدی مسکن مهر گچساران آماده کار است اما تا انشعابات آب این سایت اجرایی نشود، امکان محوطه‌سازی وجود ندارد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش‌بینی واگذاری کامل مسکن مهر گچساران به متقاضیان اذعان کرد: اگر منابع مالی در خصوص محوطه‌سازی صورت گیرد و ادارات خدمات رسان عزم جدی برای نصب انشعابات آب، برق و گاز داشته باشند کل مسکن مهر گچساران تا پایان سال ۹۳ قابل واگذاری است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/خ۳۰

منبع : فارس نیوز