رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: در ساخت و سازهای جدید بلوارهای اصلی، ورودی و خروجی‌های شهر، در راستای زیباسازی شهری اقدامات جدیدی صورت می‌گیرد.

محمود اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان این‌که مفهوم شهرها بدون وجود فضای سبز در شکل‌های مختلف آن قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: شهرها کانون تمرکز فعالیت و زندگی اسنان‌ها بوده به همین دلیل برای تنظیم پایداری، ناچار به پذیرش نمایی الهام گرفته از سیستم‌های طبیعی هستند.

وی پارک‌ها و فضاهای سبز شهری را از مهم‌ترین عوامل شکل‌دهی پایداری اجتماعی و همبستگی‌های شهری دانست و افزود: در همین راستا برنامه‌های برای ایجاد فضاهای سبز جدید در دوگنبدان پیش‌بینی شده است.

اسدپور تصریح کرد: با توجه به اهمیت فضاهای سبز در زندگی شهری فضاهای سبز جدیدی در محلات مختلف دوگتبدان پیش‌بینی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به تغییر و بهبود فضاهای جلوی ادارات گچساران گفت: فضاهای سبز جلوی ادارات نیز در حال آماده شدن بوده که با این اتفاق مبلمان اداری این شهرستان تلطیف و منظری زیبا پیدا می‌کند.

اسدپور با تأکید بر این‌که در برخی نقاط شهری دوگنبدان درختکاری انجام شده است، بیان کرد: در صورتی که فضاهای سبز پبش‌بینی شده آماده شود، امیدواریم که شهری با منظر سبز و طراوت آن هم در حد انتظار مردم داشته باشیم.

وی با بیان این‌که در زمینه زیباسازی و مبلمان شهری طراحی‌های جدیدی در دست اقدام است، عنوان کرد: قرار است در ساخت و سازهای جدید همچنین بلوارهای اصلی، ورودی و خروجی‌های شهر اقداماتی در راستای زیباسازی شهری صورت گیرد تا در تغییر چهره شهری تغییراتی محسوس ایجاد شود.

اسدپور در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه شورا در خصوص اقدامات فرهنگی، هنری و ورزشی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در ایجاد روحیه نشاط و شادمانی در میان جامعه دارد که شورای اسلامی شهر دوگنبدان نیز بر این موضوع تأکید دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: در خصوص تحول در حوزه‌های فرهنگی و هنری و نیاز جامعه شهری به نشاط و شادمانی، شورای اسلامی شهر دوگنبدان از گروه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در گچساران حمایت می‌کند.

اسدپور خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر دوگنبدان آمادگی دارد تا از سازمان‌هایی که به هر نحوی می‌توانند از گروه‌های مختلف هنری؛ فرهنگی و ورزشی حمایت کند، دعوت کرده و در این زمینه نیز به صورت جدی پیگیر خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/

منبع : خبرگزاری فارس