مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از مشکلات این دستگاه از جمله کمبود پزشک و ساختمان استیجاری گلایه کرد.

کامروز امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه پزشکی قانونی یکی از دستگاه‌های پرمراجعه برای خدمت به مردم در هر شرایط و برهه‌ای است، اظهار کرد: همکاران ما در پزشکی قانونی همه تلاش خود را برای جلب رضایت مردم و ارباب رجوع و تسهیل در روند خدمات قانونی انجام می‌دهند.

این مسئول افزود: برای این‌که بتوانیم به مردم خدمات را هرچه بهتر و بیشتر ارائه کنیم نیاز به زیرساخت‌ها داریم که هنوز برخی از این زیرساخت‌ها در استان آماده نیست.

وی کمبود فضای فیزیکی لازم را از جمله این مشکلات دانست و افزود: ساختمان مرکز استان ما استیجاری است که در آینده و با تکمیل پروژه‌ای که در مجاور بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج داریم این مشکل برطرف می‌شود.

امینی به مشکلات مرکز دهدشت اشاره کرد و افزود: این مرکز هنوز سالن تشریح ندارد که مجبور هستیم موارد خود را به دیگر مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع دهیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد به طرح مشکلات دستگاه تحت مدیریت خود با استاندار گفت و افزود: نخستین موضوعی را که با استاندار مطرح کردم کمبود پزشک و نیرو بود و معتقدیم نیاز به همراهی مسئولان استانی برای برطرف کردن این مشکلات داریم.

وی با ذکر این موضوع که به دلیل تک نفره بودن نیروها در شهرستان‌ها آن‌ها حتی حق بیمار شدن و مرخصی رفتن هم ندارند، خاطرنشان کرد: باید برای رفع این مشکلات در استان چاره‌اندیشی اساسی یک بار برای همیشه شود.

انتهای پیام/۲۵۷۱/غ۳۰

منبع : خبرگزاری فارس