مادر شهید می گوید سعی کردم در اوج سختی فرزندان صالحی پرورش داده و تحویل جامعه دهم و خدا را شکر در حد توان به این مهم دست پیدا کرده ام. ولی اکنون از آن می ترسم که مسؤلین با سهل انگاری خود باعث شوند که فرزندانم از بیکاری به فساد بیفتند و در آخرت شرمنده فاطمه زهرا(س) شوم.

   سایت مردم استان (ک و ب)؛

شهید احمد مرادی 02

نام پدر:محمد

تاریخ و محل تولد ۱۳۴۶

تاریخ و محل شهادت۳۱/۴/۱۳۶۶ سومار و متاهل و دارای مدرک تحصیلی دیپلم.

شغل و محل خدمت: گروهبان دوم وظیفه، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیپ ۵۵ هوابرد شیراز

محل زیارت: گلزار شهدای

شهید احمد مرادی 03شهید احمد مرادی در سال ۱۳۴۶ در روستای کوه دهک از توابع شهرستان باشت و در یک خانواده مذهبی متولد شده و از همان کودکی با نوای روح بخش قرآن و تحت مراقبت های خانواده از هرگونه انحراف بدور بود و با توجه خانواده در مدارس مذهبی شروع به تحصیل کرد و باتوجه به هوش و استعدادی که داشت همیشه جزء شاگردان رتبه بالای کلاس بود.

باگذشت زمان که شخصیت وی شکل می گرفت اعتقاد و ایمان او نسبت به اسلام سخت تر و استوار تر می گردید.

شهید احمد مرادی 04مادر شهید می گوید سعی کردم در اوج سختی فرزندان صالحی پرورش داده و تحویل جامعه دهم و خدا را شکر در حد توان به این مهم دست پیدا کرده ام. ولی اکنون از آن می ترسم که مسؤلین با سهل انگاری خود باعث شوند که فرزندانم از بیکاری به فساد بیفتند و در  آخرت شرمنده فاطمه زهرا(س) شوم. امیدوارم مسؤلین تحت منویات مقام معظم رهبری  مشکلات ایثارگران را که الحق و الانصاف آرامش امروز مدیون از خودگذشتگی آنهاست را به طور جد پیگیری کرده و در خدمت به این قشر معزز لحظه ای غافل نشوند و آنها را دریابند. (شهید ۱۲ برادر و ۷ خواهر دارد که اکثر آنها تحصیل کرده و بیکارند.)

 

شهید احمد مرادی 01پدر شهید می گوید فرزند شهیدم دارای فضایل اخلاقی از قبیل غیرت و شجاعت، صله ی رحم، ولایت مداری، مظلوم نوازی، صبوری و آینده نگری بود.

آقای مرادی ادامه داد، شهدا برگزیده ترین خلق خالق بودند که جان خویش را عاشقانه در طبق اخلاص نهاده و نثار معبود و میهن خویش نمودند و ما اکنون باید مواظب باشیم که خون شهیدان فرش ره ما نگردد چرا که اگر خدای نکرده چنین شود آرمانهای بلند نظام جمهوری اسلامی متزلزل و تباه خواهد شد، و در آخر خود و همگان را به اطاعت از رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری توصیه می نمایم.

شهید احمد مرادی در حین انجام خدمت مقدس سربازی به دلایل شجاعت و توانایی جسمی  که داشت دوره های چتربازی و تکاوری را به نحو احسن طی نمود.