مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است رسانه‌های فعال و پویا مورد حمایت جدی مجموعه استانداری قرار گیرند.

سیدمحمد موحدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در با اشاره به این که رسانه‌ها نقش محوری در معرفی به کشور دارند، اظهار کرد: اگر ما کمتر از سایر نقاط کشور معرفی و یا شناسایی شده، به دلیل عمر کم رسانه‌ها در است.

وی گفت: اما می‌بینیم که در همین مدت اندک رسانه‌ها با شتاب فراوان رو به سوی حرفه‌ای شدن گام برمی‌دارند و اکنون در سطح کشور رسانه‌های ما جز فعال‌ترین رسانه‌ها محسوب می‌شوند.

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد این توسعه رسانه‌ای را به فال نیک گرفت و افزود: اکنون زمینه خوب و مناسبی برای استفاده از ظرفیت رسانه‌ای در استان وجود دارد که همه از جمله مسئولان لازم است پای کار بیایند و از آن‌ها برای کمک به توسعه استان حمایت کنند.

این مسئول از نوع نگاه مسئولان ارشد استانی به خصوص استاندار و معاونین وی نسبت به مطبوعات و رسانه‌ها گفت و خاطرنشان کرد: هیچ نوع نگاه تبعیض‌آمیزی در میان مسئولان ارشد استانی نسبت به رسانه‌ها ندیده و نشنیده‌ام و صحبت آن‌ها در همه محافل این است که تا می‌شود رسانه را حمایت کنید.

موحدپور چنین رویکردی را برای ادامه کار رسانه‌ها خوب و زمینه را برای فعالیت گسترده رسانه‌ها مناسب دانست و گفت: هیچ نوع نگاه خطی و سلیقه‌ای که برآمده از تفکرات سیاسی باشد، برای حمایت از رسانه‌ها در میان مسئولان استانی وجود ندارد و همه را به یک دید می‌بینند.

این مسئول تفاوت در میان رسانه‌ها را از ابعاد دیگر لازم دانست و گفت: هیچ کسی نمی‌تواند منکر شود که بین رسانه‌ها هم رسانه فعال و غیر فعال وجود دارد و نباید نگاه‌ها به رسانه فعال و غیر فعال یکسان باشد، بلکه لازم است میان این دو نوع تفاوت قائل بود.

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجموعه استانداری با همه توان از رسانه‌ها در استان به خصوص رسانه‌های فعال و کوشا حمایت خواهد کرد و در این بین مرزی برای حمایت از جهت نوع تفکر و بینش سیاسی وجود ندارد.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ب۳۰ 

منبع : فارس نیوز