فرمانده سپاه ناحیه دنا درگفتگوی با خبرنگار این پایگاه از برگزاری رزمایش گردان بیت المقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، سرهنگ محمد روایی فرمانده سپاه ناحیه دنا در گفتگو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: رزمایش مذکور ازصبح پنج شنبه به مدت دو روز و در ادامه سلسله رزمایش های گردان های بیت المقدس با رمز مقدس یا صاحب الزمان درمحل اردوگاه گردان ۴۸۳ مالک اشتر شهرستان دنا برگزار می شود.

 

سرهنگ  روایی  تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش ارتقاء توان، حفظ انسجام وکارآمدی نیرو های بسیج برای اقدامات آمادگی رزم گردان های بسیج، مخصوصاً گردان های بیت المقدس می باشد. 

 
"فرمانده سپاه ناحیه دنا" برگزاری سلسله رزمایش های گردان بیت المقدس را در راستای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت دانست و عنوان کرد: این گردان در اجرا و آمادگی دفاعی از کوی برزن و حمایت و پشتیبانی از گردان های امام حسین در صحنه های نبرد نامتقارن در ابعاد فکری فرهنگی وروانی اقدام خواهد کرد و با هر گونه اقدام داخلی یاخارجی مقابله جدی می کند.

 
وی گفت: در این رزمایش ناظرانی از هیئت های سازمان بسیج آمادگی و توان گردان های رزم را مورد ارزیابی قرار می دهند که ان شاءالله با موفقیت رزمایش های گردان بیت المقدس را به اتمام می رسانیم.

انتهای متن/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب