با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد سومین مرکز پلیس فتای استان در دهدشت راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز و در دومین روز از هفته ناجا با حضور مسئول هماهنگ کننده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مرکز پلیس فتای دهدشت در فرماندهی انتظامی شهرستان راه‌اندازی شد.

سرهنگ سیدمحمد لطیف حسن‌پور در حاشیه افتتاح پلیس فتای دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پلیس فتا واحد تخصصی و مورد نیاز در نیروی انتظامی از سال ۸۹ در کشور راه‌اندازی شد.

مسئول هماهنگ کننده انتظامی استان ادامه داد: این واحد از سال ۹۲ در ۵۶ شهرستان کشور که از جمعیت مطلوب برخوردار هستند، مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

سرهنگ حسن‌پور با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون دو واحد پلیس فتا در حال فعالیت بوده است، افزود: افتتاح پلیس فتا در فرماندهی انتظامی دهدشت سومین پلیس فتا در سطح استان است.

این مسئول در حوزه انتظامی تأمین امنیت فضای مجازی و صیانت از ارزش‌های اسلام و هویت‌های دینی را از اهداف پلیس فتا برشمرد و تصریح کرد: پلیس فتا حافظ حریم خصوصی افراد در جامعه مجازی و آزادی‌های مشروع آنها خواهد بود.

سرهنگ حسن‌پور صیانت از زیرساخت‌های کشور در مقابل حملات الکترونیکی را از دیگر اهداف پلیس فتا دانست و گفت: پلیس فتا در راستای مبارزه با کلاهبرداری اینترنتی و جرائم سازمان یافته در فضای سایبری راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز پلیس فتای دهدشت شهرستان‌های لنده، چرام و بهمئی را تحت پوشش دارد از مردم خواست نسبت به تذکرات و هشدارهای پلیس فتا توجه داشته و توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند.

مسئول هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: مردم در حفظ کارت بانکی دقت داشته و از ارائه اطلاعات خود خودداری کنند.

سرهنگ حسن پور با اشاره به هفته نیروی انتظامی این هفته را فرصتی برای تبیین عملکرد یک ساله ناجا دانست و افزود: نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد فضای ناامن برای مخلین و هنجارشکنان در جامعه اسلامی نهایت تلاش خود را به کار بسته است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/ب۳۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس