فرمانده سپاه باشت گفت: راهپیمایی تاکتیکی و پیاده‌روی به همراه انجام تمرینات رزمی گردان عاشورا در شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، سرهنگ بهروز قلی‌زاده اظهار کرد: راهپیمایی تاکتیکی و پیاده‌روی به همراه انجام تمرینات رزمی در شهرستان باشت برگزار شد.

وی افزود: مهم‌ترین هدف از برگزاری این راهپیمایی شبانه ارتقای سطح آمادگی و رزمی نیروها و همچنین آشنایی با اصول و حرکات در شب و روز، نگهداری حفظ و انسجام عناصر بسیجی در سازماندهی‌های تعریف شده است.

قلی‌زاده تصریح کرد: این راهپیمایی در دو حوزه مقاومت محمد رسول‌الله باشت و امام علی (ع) بوستان با هدف افزایش دید نیروها در شب و از بین بردن ترس و هراس افراد از تاریکی صورت گرفت.

وی گفت: مسیر این رزم شبانه با حضور ۲۳۰ نفر از نیروها به همراهی فرماندهان هر دو حوزه مقاومت از سپاه ناحیه باشت آغاز و به سمت گلزار شهدای گمنام بود که مدت چهار ساعت به طول انجامید.

قلی‌زاده به بیان برنامه‌های مختلف سپاه پرداخت و افزود: این ناحیه در طول سال به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی را تدارک می‌بیند که این راهپیمایی یکی از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه شهرستان باشت با اشاره به برنامه‌های بصیرت‌افزایی افزود: اکنون مهم‌ترین هدف ما اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری در این خصوص است.

وی تصریح کرد: دشمن با جنگ فرهنگی به مصاف با ما آمده و امروز عرصه نبرد از سخت به نرم تغییر شکل داده است.

قلی‌زاده نبرد در جنگ نرم را دارای پیچیدگی‌های خود دانست و گفت: باید با ظرافت برنامه‌ریزی کرده و دشمن را در این جبهه به مانند هشت سال دفاع مقدس خلع ید کنیم.

 

انتهای متن/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب