امام جمعه موقت گچساران گفت: ملت ایران در تفسیر حوادث و رخدادهای سیاسی ۳۵ سال از دنیا جلوتر بوده و دیوار بی‌اعتمادی بین ملت ایران و آمریکا سر به فلک کشیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم از نخستین ساعات اولیه صبح در این شهرستان برگزار شد.

راهپیمایان گچسارانی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر این راهپیمایی را از کانون شهدای بسیج تا میدان امام(ره) پیمودند.

امام جمعه موقت گچساران در پایان این راهپیمایی در جمع راهپیمایان این شهرستان اظهار کرد: ۱۳ آبان ۹۲ یادآور سال ۱۳۴۲ است، آن روز که معمار کبیر انقلاب فریاد رعدآسای خود را علیه استکبار جهانی فریاد زد و بغض و کینه استکبار، امام راحل را از ایران به ترکیه تبعید کرد.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ابراز داشت: ۱۳ آبان ۹۲ یادآور ۱۳ آبان ۵۷ است، همانطور که دانش‌آموزان مجاهد علیه استکبار جهانی شوریدند و لباس فاجر شهادت به تن پوشاندند.

وی افزود: ۱۳ آبان ۹۲ یادآور مریدان انقلاب در دانشگاه یعنی دانشجویان فهیم بوده که در آن سال و با تسخیر لانه جاسوسی کاری انجام دادند که ۳۵ سال بعد از آن حادثه دنیا فهمیدند که چه اقدامی را انجام دادند، امروز تمام جهان می‌دانند که مقامات آمریکایی لانه جاسوسی در کشور آنها دارند.

خواجه‌زاده بیان کرد: ملت ایران در تفسیر حوادث و رخدادهای سیاسی ۳۵ سال از دنیا جلوتر است و دیوار بی‌اعتمادی بین ملت ایران و آمریکا سر به فلک کشیده است.

وی با بیان اینکه مصالح این دیوار اقدامات جنایتکاران آمریکا علیه حقوق ملت ایران است، ادامه داد: مصالح این دیوار بی‌اعتمادی تعرضات آمریکا علیه ملت ایران، بلوکه کردن دارایی‌های ایران در آمریکا، حمله به هواپیمای مسافربری، حمله طبس و هزاران جنایت علیه ملت ایران است.

امام جمعه موقت گچساران و سخنران راهپیمایی این شهرستان خاطرنشان کرد: این دیوار بی‌اعتمادی از سوی دولتمردان آمریکا بلند شده و آمریکا خود قطع کننده ارتباط بود و ما استقبال کردیم.

خواجه‌زاده افزود: ما به پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران و به عنوان مریدان ایشان از دولت و تیم مذاکره کننده که نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستند، حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ملت آگاه ایران اسلامی رفتار و گفتار مقامات آمریکایی‌ها را رصد می‌کنند، تصریح کرد: گام عملی از سوی دولتمردان آمریکایی و غرب برای تعامل با ایران برداشته نشده است.

خواجه‌زاده ابراز داشت: ما با شهیدان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان پیمان بسته‌ایم و عهدنامه امضا کرده‌ایم و به ملت ایران قول داده‌ایم که از آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی دفاع کنیم و مسیرحسین‌بن علی(ع) واهل بیت(ع) که همان مسیر تلاش و رستگاری است را ادامه دهیم.

وی یادآور شد: ما در مسیر احیای اسلام در عصر حاضر به مبانی دینی خود پایبندیم و برای اصول خود هیچگاه معامله و مصامحه نمی‌کنیم.

امام جمعه موقت گچساران افزود: ما منفعل شدن در برابر دشمنان قهار را نمی‌پذیریم و نیروهای طرفدار انقلاب نیز باید بر این اصول پایبند باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/ب۳۰

منبع : خبرگزاری فارس