فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به همراه مسئول حوزه نمایندگی، مسئول کانون پیشکسوتان، فرمانده بسیج نفت و مسئول ستاد احیاء با خانواده پاسدار شهیدمهدی درخشان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از گچساران، سرهنگ جهانگیر انصاری در دیدار با خانواده ی شهید درخشان با اذعان به اینکه ما هر چه داریم به برکت خون شهدای عزیزمان است، اظهار داشت: اگر امروز اسلام در جهان دارای عزت است به برکت همین  شهداست.

وی افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی به صورت یک قدرت مردمی در دنیا مطرح است به برکت خون شهداء و فداکاری های جوانان این مرزو بوم در دفاع از آرمان های والای انقلاب است.

فرمانده سپاه گچساران ادامه داد:اگر ملتهای مسلمان دیگر در نقاط مختلف عالم ملت ایران را الگوی مقاومت و مبارزه ی خود قرار دهند ،به برکت خون شهید است.

انصاری در ادامه به ارزش و جایگاه والای شهداء در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: این شهداء بودند که  برای باقی ماندن اسلام خون خود را نثار کردند و در این راه توفیق پیدا نمودند و توانست اسلام را بیمه کند واسلام و جمهوری اسلامی را بیمه کردند.

وی اظهار داشت: در سایه ایمان به خداوند و تبعیت از ولی امر مسلمین بود که شهدای عزیزمان به چنین جایگاه رفیع و با عظمتی عروج کردند.

فرمانده سپاه گچساران بیان داشت: این ایمان است که به خانواده های شهدا صبر، قوت و استقامت می دهد و ایمان تنها معیاری ست که هیچ سلاحی در مقابل آن کارگر نیست.

انصاری در ادامه شهیدان را یکی از شفیعان روز جزا دانست و گفت: این برای خانواده ی شهداء افتخاری بس بزرگ است و از خدا می خواهم که  ان شاء الله در آخرت، مورد شفاعت شهداء قرار گیریم.

 

فرمانده سپاه گچساران در حاشیه این دیدار  به واحد مهندسی سپاه گچساران ابلاغ نمود تا به بررسی و رفع مشکل منزل شهید درخشان بپردازد.

 

انتهای متن/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب