در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج به مناسبت ۲۲ بهمن آمده است: دولت علاوه برچاره جویی برای حل مشکلات اقتصادی ملت صبور و مقاوم ایران، از حقوق ایشان در قضیه هسته‌ای با تمام قوت دفاع کند.

سایت مردم (ک و ب)؛ با صدور ای ضمن اعلام حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال، از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

در بخش هایی از بیانیه این تشکل دانشجویی آمده است: مردم مسلمان و انقلابی ایران به رهبری امامی از جنس خودشان درحالی با گذشتن از جان خودشان برای به نتیجه رساندن انقلاب به خیابانها می آمدند که دغدغه ای غیر از اسلام و برپایی حکومتی بر پایه اسلام نداشتند و هنوز هم بعد از گذشت ۳۵سال هدفی غیر از این ندارند که البته بخاطر گذشت سال های نه چندان طولانی و عدم احتمال تحریف در آن آرمان ها و اهداف کسی منکر این واقعیت نخواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی مردم ایران کوتاه کردن دست استکبار و عیادی آن از این کشور بود که البته در طول عمر بابرکت انقلاب بی جواب نمانده و با انواع سنگ اندازی ها از حمایت و تحریک صدام در حمله نظامی به ایران تا تحریم اقتصادی و علمی و غیره سعی در خاموش کردن آتش تنور این انقلاب اسلامی در دل های مردم ایران را دارند که البته تا امروز ناکام مانده و ان شاء الله بعد از این هم با صبر و مقاومت و ایستادگی مردم ایران همچون گذشته شکست خواهند خورد.

در بخش دیگری از بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج ذکر شده است: مردم ایران اسلامی به عنوان یک رکن اساسی در کنار رهبری این جریان، چه بنیانگذار کبیر آن حضرت امام خمینی (ره) و چه جانشین خلف و ادامه دهنده راه آن بزرگوار حضرت امام خامنه ای از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نکردند و چه در جریان انقلاب و دفاع مقدس با اهدای خون خویش و چه بعد از آن در دوران تحریم و هجوم فتنه ها با صبر و نصب العین قراردادن سخنان رهبری، همواره پیشانی دشمنان و بدخواهان این نظام مقدس را به خاک مالیدند.

در بند پایانی این بیانیه خطاب به دولت و دولت مردان کشور ذکر شد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج به عنوان یک تشکل دانشجویی قدرتمند در کشور به نمایندگی از مردم و در کنار آنها این مطالبه را از دولت دارد که به جای بی سواد خواندن مردم این مرز و بوم و فرار کردن از پاسخ گویی به سوالات و مشکلات مردم، به فکر دفاع از عزتی باشد که برای کسب آن هزاران شهید با سواد مثل شهدای هسته ای از جان پاک خود گذشتند. همچنین علاوه بر چاره جویی برای حل مشکلات اقتصادی ملت صبور و مقاوم ایران از حقوق ایشان در قضیه هسته ای با تمام قوت دفاع کنند.