دستاورد سفر ملک‌حسینی به گچساران تشریح شد/مصوبه هائی برای خروج از محرومیتآیت‌الله ملک حسینی به همراه برخی از مدیران استانی در سفری سه روزه از مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان گچساران بازدید کردند …

IMG_1612

مصوبات سفر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان گچساران تشریح شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری استان در این خصوص گفت: آیت‌الله ملک حسینی به همراه برخی از مدیران استانی در سفری سه روزه از مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان گچساران بازدید کردند.

سید حسین کاظمی افزود: نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این سفر در جریان مشکلات مختلف مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: بازدید از مناطق دیل، آرو، سعادت آباد، خیرآباد، باباکلان، بی بی حکیمه، مناطق عشایری و سطح شهر گچساران از جمله بازدیدهای نماینده ولی فقیه در این سفر بود.

کاظمی بیان داشت: در جریان این بازدیدها مطالبات و مشکلات مختلف مردم این شهرستان احصاء و شناسایی و تصمیماتی برای رفع آنها اتخاذ شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری استان در شورای اداری این شهرستان با حضور آیت‌الله ملک حسینی و برخی از مدیران استانی و مدیران این شهرستان مصوباتی برای رفع مشکلات این شهرستان به تصویب رسید.

وی عنوان کرد: پیگیری نصب آنتن دیجیتال تلویزیونی در حوزه دیل، آرو و منطقه خیرآباد و سعادت آباد، بهرمندی روستاهای منطقه خیرآباد و سعادت آباد از آب شرب سد کوثر، احداث ایستگاه پمپاژ از رودخانه زهره برای زمین های منطقه باباکلان، پیگیری گازرسانی به مجموعه روستاهای دیل و باباکلان، تکمیل طرح های هادی و احداث کانال آبیاری در این روستاها، پیگری ایجاد شهرک صنعتی خیرآباد، احداث و آسفالت جاده عشایری آب گندی و بازگشایی جاده عشایری هلیگان برخی از مصوبات این نشست بود.

کاظمی بیان کرد: همچنین پیگیری برای رفع مشکلات اراضی کشاورزی مردم که در نقشه های منابع طبیعی جزء اراضی ملی محسوب شده نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تعیین تکلیف بافت فرسوده گچساران، تکمیل آبرسانی از حرم تا حرم، تکمیل زیرگذرگچساران تا پایان سال، تسریع در تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران و ۶۴ تختخوابی نفت، تکمیل مصلای این شهر و مجتمع فرهنگی و هنری گچساران برخی دیگر از مصوبات این نشست بود.

کاظمی یادآور شد: همچنین احداث سالن ورزشی در روستای سراب ننیز و خیرآباد و تکمیل محوطه سازی بقعه متبرکه کاکا مبارک و ساخت خانه عالم در کنار مرقد مطهر بی بی حکیمه(س) از دیگر مصوبات این سفر بود.

منبع : کبنا نیوز