ملک حسینی: نظریه سهل انگاری یا عدم کار کارشناسی و مطالعه دقیق در اجرای پروژه زیرگذر گچساران قابل بررسی است.

سایت مردم استان (ک و ب)؛نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظریه سهل انگاری یا عدم کار کارشناسی و مطالعه دقیق در اجرای پروژه زیرگذر قابل بررسی است.

آیت الله در دومین روز از سفرخود به گچساران پیش از ظهر پنجشنبه از زیرگذر در حال احداث گچساران بازید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش سایت مردم استان به نقل از کبنا، آیت الله ملک حسینی در این بازید پس از شنیدن گزارش های مسئولان پروژه اظهارداشت: مهمترین نکته ای که از گزارش دست اندرکاران احساس می شود وجود دونظریه سهل انگاری یا عدم کار کارشناسی در اجرای پروژه است.

وی افزود: پروژه ای که طبق نظر مسئولان باید در مدت یکسال به پایان می رسید نزدیک به ۲۴ ماه به طول انجامیده که این معضل می تواند دلایل خاص خود را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با ابراز نگرانی از مشکلاتی که برای مردم گچساران در خصوص احداث این پروژه ایجاد شده است، تصریح کرد: هزینه های احداث این پروژه عمرانی از بیت المال و از جیب همین مردم تامین می شود که تاخیر در افتتاح آن آسیب بزرگی را به مردم وارد می کند.

سید شرف الدین ملک حسینیآیت الله ملک حسینی اظهار داشت: عدم پیش بینی زهکشی برای این طرح بسیار نگران کننده است و نشان از عدم ارزیابی محیطی از منطقه در آغاز پروژه توسط کارشناسان بوده است.

وی نبود اطلاع دقیق از اینکه میزان سطح آب در این منطقه تا چه اندازه است را نشان از عدم کار مطالعاتی دقیق در این پروژه دانست و افزود: با همه این شرایط همچنان مشخص نیست سهل انگاری یا اشتباه در کارشناسی طرح ها عامل تاخیر در این پروژه است.

بازدید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از زیرگذر گچساران

با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی گچساران، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از پروژه زیرگذر این شهرستان بازدید کرد.

صبح امروز آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از روند اجرایی پروژه زیرگذر گچساران بازدید کرد.

در این دیدار که جمعی از مسئولان استانی، محلی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان نیز حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد جویای روند پیشرفت و مشکلات و موانع این پروژه شد.

آیت‌الله ملک‌حسینی در این بازدید اظهار کرد: برخی از مسائل تخصصی بوده و این مسائل باید از زبان متخصصان و دست‌اندرکاران پروژه‌ها بیان شود.

وی تصریح کرد: مشکلات و موانع کنونی باید مشخص شود که آیا این امر بر اثر اشتباه کارشناسان صورت گرفته یا این‌که سهوی و غیر مترقبه ایجاد شده است.

آیت‌الله ملک‌حسنی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این پروژه بار ترافیکی و مشکلات کنونی درحوزه مبلمان شهری دوگنبدان برطرف شود.

وی از مسئولان مربوطه خواست تا با تسریع در اجرای این پروژه، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را شدت بخشند.

مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل و تجهیز طرح مجتمع فرهنگی، هنری گچساران به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

خیبر روز پنجشنبه در آیین بازدید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از طرح مجتمع فرهنگی، هنری گچساران با اشاره به اهمیت شتاب بخشی به پروژه های فرهنگی، افزود: امسال پنج میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح از محل اعتبارات تملک دارایی استان در نظر گرفته شده است.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح مجتمع فرهنگی، هنری گچساران را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد.
بیدارپور بیان کرد: این طرح ۶۵ درصد پبشرفت فیزیکی دارد و به دلیل کندی روند عملیات اجرایی پیمانکار آن خلع شده و در آینده ای نزدیک پس از انجام مزایده ساخت این طرح به طور جدی اغاز می شود.
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، هنری گچساران از ۱۰ سال پیش در زمینی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسوولان اجرایی این استان برای بازدید از روند اجرای طرح های عمرانی و دیدار با مردم به مدت دو روز به شهرستان گچساران سفر کرده است.