در پی قطعی مکرر آب، مردم روستاهای باگ،گزدون،شترخون،لماعلیاوسفلی،بیژگن و بنستان بخش پاتاوه از مسئولین درخواست عاجزانه برای رسیدگی دارند..

کم آبیسایت مردم استان (ک و ب)- عزت اله محسنی پور ؛  اهالی  روستاهای باک، ، شترخون ، علیا ، سفلی ، و (بخش )  که قریب به یکهزار خانوار می باشند با مشکل کمبود آب آشامیدنی دست و پنجه نرم می کنند . روستاهای مذکور بعد از سالها انتظار از آب آشامیدنی سالم در قالب ایجاد مجتمع آب برخوردار شدند ولی اکنون در طول شبانه روز شاهد قطعی آب آن هم به مدت زمان طولانی گاهاً تا ۱۲ ساعت در هر شبانه روز هستند .
از مهمترین دلایل قطعی آب را می توان انشعابات غیر مجاز ، عدم نصب کنتور برخی از مشترکین و صدور مجوز برای مصارف صنعتی مانند تیرچه بلوک ، آسیاب صنعتی ، طرحهای دامداری و از همه مهمتر احداث باغات انگور و گردو توسط برخی افراد روستاهای فوق الذکر و آبیاری با آب آشامیدنی که در نوع خود بسیار عمل ناپسند و عدم رعایت حق الناس است برشمرد . خواست عمومی مردم این منطقه تأمین آب و رفع کمبود آب می باشد و عاجزانه و ملتمسانه از استاندار محترم ، فرماندار محترم شهرستان دنا ، ریاست محترم دادگستری شهرستان دنا و مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان و شهرستان دنا تقاضا دارند نسبت به کارشناسی و تأمین و نظارت بر مصرف آب و برخورد قاطع با افراد متخلف در روستاهای فوق را دارند . امیدواریم با عنایت مسئولین خصوصاً ، استاندار محترم هر چه سریع تر شاهد مرتفع نمودن این مشکل باشیم .