معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوران نهایی پنجمین جشنواره ملی شعر زاگرس مشخص شد.

کرم‌الله محمد‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ، از مشخص شدن داوران نهایی پنجمین جشنواره ملی شعر زاگرس خبر داد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ملی شعر زاگرس در یاسوج گفت: دکتر اسماعیل امینی و دکتر محمدکاظم کاظمی داوران بخش غزل و دکتر بهزاد خواجات و استاد علی باباچاهی داوران بخش سپید این دوره از جشنواره شعر زاگرس هستند.

وی با بیان این‌که این جشنواره از اوایل اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: پنجمین جشنواره ملی شعر زاگرس به میزبانی شهر یاسوج برگزار که شاعران برتر کشوری در این جشنواره حضور خواهند داشت.

محمد‌پور عنوان کرد: از نمایند‌گان و چهره‌های مطرح در جریان‌های مختلف ادبی و شعر امروز ایران در این جشنواره استفاده می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در جریان برگزاری جشنواره، آثار با حضور افراد شاخص و معتبر بررسی و نقد علمی می‌شوند و همچنین در جشنواره ملی شعر زاگرس مسائل تخصصی و فنی شعر ایران به صورت علمی بررسی می‌شوند، منتقدان و شاعران برجسته ملی در این‌باره آخرین نگارش‌های خود را مطرح می‌کنند و نقد آثار برتر در مجلات تخصصی توسط صاحب‌نظران این حوزه نقد و چاپ شده و برآیند کار به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل دبیرخانه این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره از ماه‌های قبل در سایت‌ها و پایگاه‌های خبری اطلاع‌رسانی شده و تاکنون آثار شاعران زیادی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ط۲۰

منبع : فارس نیوز