با حضور جمعی از مسئولان استانی، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امشب با حضور جمعی از مسئولان استانی مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مراسم با بیان اهمیت و جایگاه علم‌آموزی در دنیای کنونی تصریح کرد: بشر امروز به دنبال تسخیر علوم جدید و نوآوری‌های علمی است و هر جامعه برای رشد و تعالی باید به ترویج علوم مختلف بپردازد.

عبدالمجید فرهادی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های کاری کمیته امداد فعالیت‌های علمی و فرهنگی ویژه دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی است.

وی اضافه کرد: این نهاد برای آموزش مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها نیز برنامه‌های مدون و کارشناسی دارد که با استقبال خوب خانواده‌های زیر پوشش مواجه شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند، بیان داشت: یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متناسب با نیاز خانواده  است.

فرهادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت ۷ مجتمع فرهنگی آموزش در سطح استان افزود: در سال تحصلی جدید بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز در این مجتمع‌ها به تحصیل می‌پردازند.

این مسئول در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را حدود ۱۲ هزار نفر عنوان کرد و افزود: پیگیری روند کیفی تحصیلات این دانش‌آموزان نیز در برنامه های کمیته امداد قرار دارد.

وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان مجتمع‌های آموزش کمیته امداد عنوان کرد: باید از فرصت علمی که در این چنین مکانی برای شما فراهم شده به بهترین شیوه بهره ببرید و تا می‌توانید در مسیر علم‌آموزی گام بردارید.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ویژگی‌های بارز این مجتمع‌ها اجرای برنامه‌های مختلف  فرهنگی، آموزشی و اعتقادی است و قطعا دانش‌آموزانی که از دل این مجتمع‌ها به رشد می‌رسند، می‌توانند آینده سازان خوبی برای مملکت خویش باشند.

به گزارش فارس؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از دانش‌آموزان ممتاز مجتمع‌های فرهنگی آموزشی کمیته امداد استان تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۸/ذ۳۰

منبع : خبرگزاری فارس