یاسوج – ایرنا – سرپرست دانشگاه یاسوج گفت:این دانشگاه به منظور استفاده از توانمندی های علمی، پژوهشی، آموزشی، تولیدی، آزمایشگاهی، کارآفرینی ،خدماتی ،فرهنگ سازی و اجرایی تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد منعقد کرد.

شاپور رمضانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انجام پژوهش های علمی – کاربردی در راستای دستیابی به دانش فنی مربوطه و تجاری سازی،استفاده از توانمندی های فرهنگی ، پژوهشی ، آموزشی ، تحقیقاتی و اجرایی برای اجرای پروژه های مشترک علمی ، تحقیقاتی ، فرهنگی و آموزشی، مشارکت در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی از سایر موضوعات این تفاهم نامه است.

وی بیان کرد: مشارکت در برگزاری جشنواره ها و همایش های فرهنگی ،آموزش ، علمی و پژوهشی، همکاری در زمینه توسعه مدیریت کارآفرینی و کسب و کار، مشارکت در فرهنگ سازی و گسترش تحقیقات در حوزه طب سنتی ، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی از دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

رمضانی اظهار کرد:مشارکت در زمینه تولید خبر، گزارش و انعکاس اخبار دانشگاه یاسوج در خبرگزاری های ایسنا و ایکنا (متعلق به جهاددانشگاهی)،مشارکت و همکاری در اجرای فعالیت های دینی ، قرآنی و فرهنگی،اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز استادان ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه از مواردی است که در این توافق نامه به آن اشاره شده است.

سرپرست دانشگاه یاسوج با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد در زمینه های آموزشی و خدماتی از تخفیف های مختلف در زمینه استفاده از این خدمات در قالب این تفاهم نامه همکاری خبرداد.

وی ابراز داشت:بر اساس این تفاهم نامه یک باب واحد مسکونی برای استقرار دفتر نمایندگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه یاسوج تحویل داده شد.

۶۷۱/۷۵۳۳

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.net

منبع : خبرگزاری ایرانا