گچساران – ایرنا – خطیب جمعه باشت با تبریک فرارسیدن ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت حضرتت فاطمه زهرا (س)، گفت: رشد و توسعه همه جانبه علمی و فرهنگی کشور مهمترین دغدغه دولت یازدهم است و مسوولان شهرستانی، استانی وملی باید برای تحقق این امر مهم تلاش بی وقفه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه باشت افزود: موفقیت و پیشرفت باشت در ابعاد مختلف در گرو مشارکت جدی مردم این شهرستان با مسوولان اجرایی است.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نیروهای مردمی دانست و بیان کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش یادگار جاودان امام خمینی (ره) است.

عبودی با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای چشمگیر ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر، اظهار کرد: این پیشرفت ها عاملی مهم برای بازدارندگی دشمنان نظام وانقلاب است.

وی عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان صلح نقطه امید و پشتوانه ای برای امنیت مردم محسوب می شود.

عبودی ابراز داشت: اقتدار کنونی ایران اسلامی به سادگی و راحتی کسب نشده بلکه مرهون تلاش ها و ازخودگذشتگی های مثال زدنی ارتشیان وسایر قشرهای ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی نثار خون هزاران شهید را از سندهای پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از این مرزوبوم دانست و افزود: خون این شهدا برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی تقدیم شد تا ایران اسلامی همچنان مقتدرانه در جهان بدرخشد.

عبودی با اشاره به پیشرفت های اخیر کشور در تمام عرصه ها از جمله نظامی و دفاعی، گفت: امروزه توان نیروهای مسلح ایران در حوزه های مختلف از قبیل هوافضا زبانزد است.

وی بیان کرد: چنانچه وحدت، همدلی و همراهی بین مسوولان اجرایی کشور وجود نداشته باشد اهداف و برنامه ها به طور مطلوب محقق نمی شود.

عبودی سفر حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در به باشت را مایه خیر و برکت برای این شهرستان دانست و اظهار کرد: امید است مشکلات شهرستان از جمله در زمینه مسایل فرهنگی با همکاری مسوولان استانی برطرف شود.

۷۴۶۱/۶۷۱

انتهای پیام /*

Contact the editor: <a href="mailto:' newsroom@.ir

منبع : خبرگزاری ایرانا