مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از خرید دستگاه پخش مستقیم صدا و سیما توسط شرکت نفت گچساران برای پخش برنامه‌های زنده در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، یوسف افشارنیا عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که تعامل میان دستگاه‌های اجرایی منجر به توسعه و پیشرفت هر استانی می‌شود، تصریح کرد: در استانی همانند بیش از هر زمان به چنین تعاملی نیاز داریم.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین منظور صدا و سیما و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز قول همکاری و تعامل بیشتر را به هم دادند.

این مسئول افزود: به همین منظور در روز گذشته که برنامه‌ای زنده برای بیان دستاوردهای نفت گچساران در صدا و سیمای استان برگزار کرده بودند پس از آن برنامه به توافقات بسیار خوبی با مدیرعامل آن شرکت دست یافتیم.

افشارنیا تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که همواره در استان داشته‌ایم مربوط به سختی‌های پخش برنامه‌های زنده در استان بوده است که به همین منظور شرکت گچساران مژدگانی خوبی به مردم استان داد.

وی گفت: به دلیل این که گچساران شهری مهم و صنعتی در استان است و همواره نیز مسابقات مختلف و برنامه‌های فرهنگی در آن اجرا می‌شود، مسئولان شرکت نفت قول خرید یک دستگاه مخصوص پخش برنامه‌های زنده یا SNG را به ما دادند تا علاوه بر پخش زنده برنامه‌های گچساران سایر نقاط استان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان از توافقی دیگر خبر داد و گفت: مدیرعامل نفت و گاز گچساران قول خرید فرستند پخش دیجیتال منطقه آبشرین گچساران را داد که از این پس مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ط۲۰

منبع : فارس نیوز