مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام استان ما با محرومیت عجین شده و امروز خبرنگاری که به دور از حاشیه برای توسعه و عمران کهگیلویه و بویراحمد قدم بردارد مجاهدت کرده است.

 محمدرضا باقرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: جوانان مستعدی در عرصه رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد مشغول به خدمت برای اطلاع‌رسانی هستند.

وی گفت: باید قدر این ظرفیت را دانست و به بهترین نحو از آن استفاده کرد و اجازه نداد که حاشیه‌ها این زحمات طاقت‌فرسا را به هدر دهد.

مدیرکل روابط عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این موضوع که رسانه‌ها باید قدر خود را بدانند و ارزش کار خود را با کار حرفه‌ای دو چندان کنند، تصریح کرد: تجربه نشان داده که انحراف از رسالت اصلی و غلطیدن در دامان حاشیه‌ها رسانه را از رسیدن به تعالی باز داشته است.

وی به محرومیت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه همه از جمله رسانه‌ها کمک به توسعه استان است و رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد برتر است که به توسعه استان بیش از دیگران کمک کند.

این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم که در دولت تدبیر و امید با مشی اعتدالی به دنبال توسعه استان و کمک به رفع محرومیت‌ها باشند.

باقرزاده به اهمیت نشر اخبار استانی در رسانه‌های سراسری گفت و افزود: وقتی یک رسانه و خبرنگار در استان می‌تواند به کار خود افتخار کند که خبر و تحلیل و گزارش او در رسانه‌های کشوری انعکاس پیدا کرده و گره‌ای از مشکلات استان را باز کند.

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این موضوع که آستانه تحمل رسانه باید قدری بالاتر از اقشار دیگر باشد، خاطرنشان کرد: در هر کاری ممکن است ضعف و کاستی‌هایی وجود داشته باشد و امروز از رسانه‌ها در استان انتظار می‌رود که با در نظر گرفتن مصالح عالیه مطالب را منتشر کنند.

باقرزاده با ابراز امیدواری از تعامل و همکاری رسانه‌ها و روابط عمومی استانداری در زمان تصدی خود تصریح کرد: امروز روز کار و تلاش برای عمران و آبادانی استان است و هر خبرنگاری که در این مسیر قدم بردارد برای همه عزیز و محترم است.

انتهای پیام/۲۵۷۱/

منبع : خبرگزاری فارس