با حضور جمعی از مسئولان خانواده شهدای منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، صبح امروز و در مراسمی معنوی خانواده معظم شهدای منابع طبیعی و آبخیزدار تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

حجت‌الاسلام مرتضی جاوید در ابتدای این مراسم با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)و شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی همان طور که حضرت امام فرمودند انفجار نور بود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  نفی سلطه بیگانه، احیای روح ضداستبدادی  و حاکمیت ارزشهای دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان از دستاوردهای بزرگ انقلاب به رهبری حضرت امام بود.

وی شهدا و خانواده معظم شهداء را چشم و چراغ مردم و تکریم آنان را وظیفه انقلابی دانست و تاکید کرد: همه آحاد مردم موظفند که تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام جاوید تصریح کرد: ما باید شهدا را به یاد بسپاریم و ادامه‌دهندگان راه امام و شهداء باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران را اطاعت محض از ولی فقیه دانست و افزود: تا مادامی که مردم ما در مسیر ولایت باشند هیچ مانعی جلودار توسعه و عزت ایران اسلامی نخواهد بود.

به گزارش فارس در پایان این مراسم به ۲۵ نفر از خانواده معظم شهدا که در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد مشغول بکار بودند قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۸/س۲۰

منبع : فارس نیوز