رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد از حمایت ارشاد شهرستان از تولیدات و آثار فرهنگی و هنری با موضوع انقلاب خبر داد.

سالار احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در با تبریک ایام‌الله دهه فجر به تشکیل کمیته فرهنگی و هنری  دهه فجر شهرستان بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها ایام‌الله دهه فجر با دیگر دستگاه ها صورت گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی دهه فجر را حوزه هنری ، آموزش و پرورش، شهرداری، نیروی انتظامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره ورزش و جوانان و کانون‌های مساجد عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌های متنوعی با هماهنگی‌های صورت گرفته به مناسبت دهه پرفروغ فجر در سطح شهر، روستاها و بخش‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه برنامه‌های متنوعی در ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهرستان،برگزاری مسابقات فرهنگی، جشن انقلاب در سطح بخش‌ها، ایستگاه نقاشی در ۲۲ بهمن‌ماه، توزیع اقلام فرهنگی و نرم‌افزار انقلاب اهم برنامه‌های این ایام در شهرستان است.

این مسئول، امحاء محصولات غیرمجاز، نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقه کتبی فجر ماندگار ویژه کارکنان، ایستگاه صلواتی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را از دیگر برنامه‌های ارشاد شهرستان بویراحمد در دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی تأکید کرد: محتوای برنامه‌های فرهنگی و هنری در طول ایام باید پرمحتوا و با کیفیت و غنای بهتر و بیشتری برگزار شود و صرفا ارائه آمار نباشد و همه برنامه‌ها متمرکز در مرکز شهر برگزار نشود و به بخش‌ها و روستاها و عشایر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر برگزار شود.

رئیس ارشاد شهرستان بویراحمد با تاکید بر این‌که جلساتی به منظور هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه دهه فجر در سطح روستاها، بخش‌ها و عشایر صورت گرفته است، گفت: انتظار می‌رود تعامل و همکاری دستگاه ها بیشتر شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به این که اجرا برنامه‌ها نیازمند اعتبارات است و هیچ وقت استان و شهرستان به  پیشرفت و توسعه نمی‌رسد مگر با کار فرهنگی و رشد و توسعه که انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به این مهم شود.

احمدی از حمایت فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد از تولیدات فرهنگی و هنری متناسب با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: مواردی از جمله شعر، داستان، خاطره و … که موضوع انقلاب اسلامی باشد این نهاد از آن‌ها در ایام دهه فجر حمایت می‌کند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/ذ۳۰

منبع : فارس نیوز