امام جمعه لنده گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه ۹ دی با بصیرت و آگاهی و شعور خود فتنه ۸۸ را خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ۹ دی در لنده با تسلیت دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: انچه بر اهل بیت عصمت و طهارت در طول ایام نورانی عمرشان گذشت همه از بی‌بصیرتی خواص دوران بود که در مواقعی به خواب غفلت دچار می‌شدند.

وی افزود: فتنه ۸۸ ایران که می‌رفت با بازی‌های سیاسی ضربات محکمی بر پیکره نظام و انقلاب وارد سازد با آگاهی‌بخشی رهبر معظم انقلاب و بصیرت و شعور انقلابی مردم ایران در ۹ دی خاموش شد.

امام جمعه لنده گفت: مردم ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب کشور خود حماسه‌های بسیاری خلق کرده‌اند اما حماسه ۹ دی ماندگارترین حماسه تاریخ ایران به ثبت رسیده و مردم ایران به عنوان پرچمداران و محبان اهل بیت(ع) و ولایت فقیه به جهانیان معرفی شده‌اند.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل تصریح کرد: امروز به جرأت می‌توان ادعا کرد حماسه تاریخی ۹ دی به عنوان تکیه‌گاه تصمیمات بزرگ در داخل و خارج از کشور شناخته شده است.

وی با بیان این‌که حماسه‌‌آفرینی‌های مردم ایران سرلوحه بسیاری از حرکت‌های ضداستکباری در جهان قرار گرفته است، افزود: حماسه تاریخی ۹ دی ملت بزرگ ایران که جاودانه‌ترین حماسه تاریخ این مردم بوده برای همیشه در اذهان عمومی باقی‌ است و از خاطره‌ها پاک نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده خاطرنشان کرد: ۹ دی تجدید عهد و میثاق دوباره ملت ایران با رهبر و امام و خود بوده که حمایت همه‌جانبه آنان را از ولایت فقیه به عنوان ستون مستحکم و استوار انقلاب و نظام را به نمایش درآورده است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/غ۲۰

منبع : فارس نیوز