یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد حفظ فرهنگ پاک جامعه را وظیفه شورای فرهنگ عمومی دانست و گفت: مردم حق دارند پاک زندگی کنند و مسوولان باید بستر زندگی پاک را برای آنها فراهم نمایند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی افزود: شتاب گرفتن ضد ارزشها در یک جامعه اصیل و سنتی پذیرفتنی نیست.

وی به تیر اندازی در عروسی ها به عنوان یک معضل درکهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و بیان کرد: بسیار تیراندازی در عروسی ها ازآدابی است که اگر جلوی آن گرفته نشود مشکلات دیگری ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک حسینی عنوان کرد: اگر امروز به فکر رفع بسیاری از معضلات جامعه نباشیم فردا به هیچ وجه نمی توانیم آنها را کنترل کنیم.

وی همچنین به معضل بدحجابی در جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: مبارزه باد بدحجابی باید ابتدا از ادارات، شرکتها و مغازه ها شروع شود و بعد به سراغ خیابان ها رفت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از افزایش عبور مواد مخدر از راه های این استان و رشد اعتیاد را نگران کننده دانست و ابراز داشت: اگر چه این میزان در استان کمتر از سایر استانهاست اما کم برخی مسائل در این استان هم زیاد است.

حجت الاسلام ملک حسینی خواستار توجه به چهره شهرها در مناسبتهای ملی و مذهبی شد و افزود: باید از شعارهای اخلاقی و دینی در اماکن عمومی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.

۷۵۲۹/۶۷۱

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.net

منبع : خبرگزاری ایرانا