گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: اکنون حضور من در تیم یاسوجی تنها بسته به توافق مدیران دو باشگاه پیام صنعت آمل و شهرداری یاسوج است.

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار داشت: امروز صحبت‌های زیادی با مدیران باشگاه پیام صنعت آمل برای حضور در تیم فوتبال شهرداری کردم.

وی ادامه داد: مدیران این باشگاه به هیچ وجه راضی به جدایی من از این تیم نمی‌شوند و اعلام کرده‌اند که بدون غدیری تمرینات را انجام نمی‌دهیم و به هیچ وجه راضی به جدایی من از این تیم نیستند.

غدیری با قدردانی از این حسن اعتماد مدیران باشگاه پیام صنعت ساری گفت: باور کنید اگر به جز تیم فوتبال شهرداری یاسوج هر تیم دیگر در ایران پیشنهاد داده بود پیام صنعت و مردم خوب آمل و بازیکنان و مدیران این تیم را رها نمی‌کردم.

سرمربی کنونی پیام صنعت آمل و گزینه نهایی مربی‌گری تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: امیدوارم که مدیران پیام صنعت شرایط من و تیم فوتبال شهرداری یاسوج را در نظر بگیرند و کاری کنند تا بتوانم کار نیمه تمام خود را در یاسوج به اتمام برسانم.

وی در پاسخ به این سئوال فارس که منظور از اتمام کار در یاسوج چیست، خاطرنشان کرد: دو سال تا پشت دروازه‌های لیگ برتر با تیم شهرداری یاسوج رفتیم و هر سال به دلایل مختلف نتوانستیم انتظار به حق مردم و شهر یاسوج را برآورده کنیم.

غدیری ادامه داد: به همین خاطر تا هنگامی که با این تیم به لیگ برتر صعود نکنیم از پای نخواهیم نشست و مطمئنم که شهرداری یاسوج این ظرفیت را دارد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال شهرداری یاسوج در خصوص آخرین رایزنی‌های خود با مدیران پیام صنعت برای دریافت رضایت‌نامه و حضور در یاسوج تصریح کرد: وقتی دیدم که آن‌ها اصرار به ماندن دارند همه چیز را واگذار به توافق میان دو باشگاه کردم.

غدیری وضعیت کنونی تیم فوتبال شهرداری را نگران کننده دانست و گفت: باید در نخستین فرصت و در صورت دریافت رضایتنامه، ابتدا بر مشکلات روحی درون تیم غلبه کرد و سپس مشکلات فنی را مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ذ۳۰

منبع : فارس نیوز