حضور عوامل فتنه در کابینه دهن کجی به ملت و انقلاب و امام است …

دکتر ستار هدایتخواه

دکتر ستار

سایت مردم استان (ک و ب):ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یاسوج، با اشاره به انتظارات ملت انقلابی ایران از رئیس جمهور جدید گفت: انتظار ملت ایران از رئیس جمهور این است که افرادی را به عنوان عضو کابینه معرفی کند که در ماجرای فتنه ۸۸، نقش، حضور، تاثیر و حتی حمایتی نداشته باشند و معرفی چنین افرادی دخیل در فتنه ایران است.

وی افزود: ملتی که با حماسه ۹ دی طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید و نفرت خود را از همه کسانی که در این فتنه نقشی داشتند اعلام کرد از رئیس جمهور جدید این انتظار را دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: کسی که منتخب ملت ایران هست قطعا نباید از این گونه افرادی که مورد نفرت ملت ایران هستند در کابینه شان استفاده کند و البته وظیفه نمایندگان مجلس هست که با دقت و ریز بینی تمام همه عناصری را که به گونه ای با فتنه و فتنه گران ارتباط داشتند از کابینه حذف کنند و رای اعتماد به چنین افرادی ندهند.

هدایتخواه با اشاره به احتمال حضور برخی از عوامل فتنه در مراسم رئیس جمهور بیان داشت: هر گونه مطرح شدن عوامل فتنه ۸۸ از یک طرف دهن کجی به ملت ایران است و از یک طرف دهن کجی به آرمان ها و ارزش های انقلاب و امام می باشد و از طرفی زمینه ساز بدبینی مردم نسبت به رئیس جمهوری خواهد شد که شعار اعتدال را سر داده است.

وی به معنای اعتدال اشاره کرد و گفت: معنای شعار اعتدال این است که از همه کسانی که از مسیر مستقیم این انقلاب  منحرف شدند و مصداق بارزش عوامل فتنه بوده اند، تبری جسته شود و چنین انتظاری از رئیس جمهور منتخب و اطرافیان ایشان نمی رود که بخواهند این گونه افراد را مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد کسانی هستند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک ظلم بزرگی در حق ملت ایران کردند و کسانی که ظالم در حق ملت ایران بودند به هیچ روی شایستگی و استحقاق این را ندارند که در جایگاهی که حماسه آفرین اصلی اش ملت ایران بودند بخواهند عرض اندامی داشته باشند.