رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح گفت: اگر در توافق ژنو شکستی باشد برای طرف مقابل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، صبح امروز تعدادی از فرهنگیان شهرستان دنا در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش حضور پیدا کردند تا در طرحی با عنوان هادیان بصیر شرکت کنند.

این برنامه که با موضوع طرح بصیرت سیاسی فرهنگیان اجرا شد با سخنرانی حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح ادامه یافت.

مسئول حوزه نمایندگی سپاه فتح در استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در جلسه در خصوص مسائل سیاسی روز به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: در نشست هسته‌ای ژنو سه دیدگاه وجود دارد، اول این‌که عده‌ای بیان می‌کنند معجزه‌ای رخ داده و این یک نقطه تاریخی در انقلاب است، دومین دیدگاه بدبینانه به این نشست فکر می‌کنند و می‌گوید که شکست خورده‌ایم و کلی امتیاز از دست داده‌ایم و سومین دیدگاه یک دید متعادل به این نشست دارد که ما نه معجزه کرده‌ایم و نه شکست خورده‌ایم.

حسینی صدر از توان بالای رهبر معظم انقلاب سخن گفت و اذعان داشت: با هوش ترین و سیاستمدارترین رهبری در جهان رهبری ایران اسلامی است که همیشه با تدبیر عمل کرده و با هوش بالای خود مانع از ضربه خوردن بر پیکره نظام اسلامی توسط دشمنان شده‌اند.

وی افزود: نمونه بارز و اخیر نصیحت به تیم هسته‌ای است که در آن فرمودند در مذاکرات خط قرمز را لحاظ کنید و از آن عبور نکنید چرا که دشمنان ما به خصوص آمریکا غیر قابل اعتماد هستند و اگر شما یک قدم عقب بروید او چند قدم جلو خواهد گذاشت؛ لذا باید حد و حدود خود را بدانید و از این خط عبور نکنید، راه ما راه استقامت است و باید بر ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به بیان چند دلیل برای امتیاز دادن طرف مقابل به ایران پرداخت و از جمله مهمترین آنها را در این دانست که به نتیجه رسیدند تحریم ایران یعنی تحریم بخشی از جهان که این کار به ضرر خود آنها خواهد بود.

وی گفت: این را پذیرفتند که ایران به یکی از قطب‌های قدرت تبدیل شده و هر حربه‌ای به کار برده‌اند در آن نتوانسته‌اند ملت ایران را فریب دهند و سایه ظلم خود را بر سرشان پهن کنند و سوم این که وحدت درون خود را نتوانسته‌اند حفظ کنند به گونه‌ای که در میان خودشان بحث و تفاوت نظر بسیاری وجود دارد و در شرق قدرت تلفیقی تشکیل شده که این باعث کم شدن قدرت آمریکا شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خصومت با ایران خصومت با تمام مسلمانان جهان است چرا که تمام مسلمانان جهان از ایران حمایت می‌کنند و از طرفی در بین دوستان آمریکا وحدت و انسجام وجود ندارد و فقط ظاهری است و هیچ اعتمادی به آنها نیست.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ی۳۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس