استاندار محترم ضمن اینکه به موارد مذکور هیچ پاسخی ندادند ،زمانی که حامیان فتنه از عوامل فتنه دفاع میکردند و جوانان بسیجی انقلابی به استناد قانون و سخنان مقام معظم رهبری از مواضع حامیان فتنه برائت میکردند ،ایشان با لحنی کاملا خلاف ادب آنان را افراطی صدا زد.

سایت مردم استان (ک و ب)- سیدرحیم وفانژاد؛ نماینده گفتمان عدالت  چهارشنبه ۹۲/۰۹/۲۷ در دانشگاه آزاد بعنوان مهمان جلسه پرسش و پاسخ دعوت شد که آقای استاندار محترم اعتدالی با بیان لزوم اتحاد حوزه و دانشگاه ایراد سخن نمود.بعد نوبت به پرسش و پاسخ رسید که سوالات و مسایلی از طرف اینجانب بیان شد از جمله:

۱-شعار دولت اعتدال بوده اما چرا ۴۹/۳ شرکت کنندگان در انتخابات که به آقای روحانی رای ندادند در کابینه و مدیریت کشور هیچ سهمی ندارند؟

۲-شعار دیگر دولت شایسته سالاری بودهام ایا استفاده از  باجناق های آقای ناظق نوری و دو مهره ی آقایان علی و صادق لاریجانی و مهره آقای سید حسن خمینی و انتخاب شخصی که حتی یک رمان نخوانده بعنوان وزیر ارشاد و استفاده از کابینه ای پیر که یکی از وزرای آن در کمیسیون مجلس خواب میرود  میتواند موجب تحقق این شعار شود؟

۳-موضع جناب استاندار در خصوص طایفه گرایی نماینده مردم بویر احمد ودنا و استفاده از هم طایفه های خود در سمت های کلان استانی(سرپرست دانشگاه یاسوج/اداره میراث فرهنگی و گردشگری/معاونت پژوهشی دانشگاه یاسوج/مدیریت آب و فاضلاب و …)

۴-تحلیل استاندار از پیشنهاد ارایه لیست نمایندگان خبرگان از طرف آقای هاشمی رفسنجانی چیست؟

۵-اگر دولت مدعی است که کشوری فاقد سرمایه از دولت قبل برای وی به ارث رسیده چرا پیشنهاد مناظره از طرف آقای احمدی نژاد را رد کردند؟آیا این رد مناظره خود دلیل بر سیاه نمایی علیه دولت قبل  نیست؟

استاندار محترم ضمن اینکه به موارد مذکور هیچ پاسخی ندادند ،زمانی که حامیان فتنه از عوامل فتنه دفاع میکردند و جوانان بسیجی انقلابی به استناد قانون و سخنان مقام معظم رهبری از مواضع حامیان فتنه برائت میکردند ،ایشان با لحنی کاملا خلاف ادب آنان را افراطی صدا زد.

 

جناب استاندار لطفا لحظه ای درنگ!

اولا موارد استناد ما بسیجیان سخنان مقام معظم رهبری و قانون مجازات اسلامی میباشد که دولت حقوقدان خود به این یقین رسیده است اقدامات انجام شده توسط آقایان کروبی و میر حسین موسوی خلاف قانون بوده و باید مجازات میشدند اما چون انقلاب ما برگرفته از دین پیامبری است که او به رحمت للعالمین شهره است عطوفت اسلامی شامل حالشان شد و برخورد مطابق قانون با آنان انجام نشد

ثانیا:فتنه گران با حکم شورای امنیت ملی در حصر به سر میبرند ،چرا دولت محترم برای آزادی آنان حرکتی انجام نداده است؟آیا همین مورد گواه بر مجرم بودن آنان نیست؟

ثالثا :اینکه شما جوانان حامی انقلاب را با لحنی دور از ادب افراطی میخوانید آیا بیانگر کوته فکری در مسائل سیاسی -قانونی و انقلابی  نیست؟

رابعا:ضمن احترام فراوانی که برای شما قائل بوده و هستیم از شما تقاضای عذر خواهی از مجموعه بسیج دانشجویی را داشته و با توجه به رهنمودهای مقام عظمای ولایت همواره ما بسیجیان حمایت خود را از دولت اعلام داشته و  امادگی خود را جهت ارائه نظرات و پیشنهادات در راستای رفع محرومیت از استان اعلام میداریم.