رئیس کمیته امداد بهمئی از رشد ۱۵۰ درصدی جمع‌آوری زکات در این شهرستان خبر داد.

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی از استقبال خوب مردم این شهرستان در جمع‌آوری زکات امسال نسبت به سال قبل خبر داد.

رئیس کمیته امداد بهمئی تصریح کرد: با توجه به جلسات مکرری که با حضور فرماندار بهمئی، امام جمعه، روحانی زکات در شهرستان و دیگر مسئولان متولی امر زکات در کمیته امداد شهرستان و به تبع آن در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان داشتیم، موفقیت در این عرصه حاصل شد.

محمدی خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال خوب مردم به ویژه کشاورزان و دامداران بهمئی که امسال در پرداخت زکات داشتند، در سطح شهرستان ۱۳۳ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شده و به حساب زکات کمیته امداد واریز شد که البته این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیته امداد بهمئی یادآور شد: زکات جمع‌آوری شده از روستاها با برنامه‌ریزی‌هایی که در کمیته امداد صورت گرفته، در جهت رفع محرومیت‌ها و نیازمندی‌های همین روستاها هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: از دیگر کارهایی که در اولویت کاری کمیته زکات است مرمت و تعمیر مساجد، کمک به افراد نیازمند، بی‌سرپرستان و ایتام خواهد بود.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم پیش‌بینی می‌شود که نسبت به سال گذشته تا ۱۵۰ درصد در بحث جمع‌آوری زکات افزایش داشته باشیم که این در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۸/ب۲۰

منبع : فارس نیوز