به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر مهر و رحمت و امام جعفر صادق (ع) جشن با شکوهی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات فرهنگی شهرستان در محل سالن ۹ دی کانون بسیج سپاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان گچساران ، جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به همت اداره فرهنگ و اسلامی و کانون بسیج سپاه گچساران در محل سالن ۹ دی برگزار شد.
امام جمعه شهرستان ضمن تبریک این ایام به خصوصیات پیامبر مهر و رحمت اشاره کرد و گفت : در روز تولد پیامبر اسلام اتفاقاتی افتاد که نویدی تازه به بشریت داد.
حجت الاسلام و المسلمین حجازی ولادت پیامبر را سر منشاء همه خوبیها دانست و یاد آور شد: همه خوبیها در پیامبر وجود داشت به طوری که خود کفار به این صفات پیامبر اذعان داشتند.
رئیس اسلامی شهرستان گچساران در حاشیه این مراسم اظهار نمود: در این جشن که به همت ادارات فرهنگی شهرستان برگزار شد برنامه های متنوعی از قبیل مولودی خوانی ، طنز نمایش ، قرائت شعر اجرا شد.
سید زمان علی پور بیان داشت : در این مراسم به کسانی که سوره محمد را حفظ نموده بودند و در این مراسم حضور داشتند جوایز ارزنده ای اهداء شد.
وی گفت : همچنین در این جشن به ۱۵ نفر از کسانی که اسمشان محمد بود جوایزی اهدا شد.
منبع : سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی