همزمان با زاد روز آخرین پیامبر رحمت و منادی ایمان و معرفت و فرزند شایسته و برومندش امام جعفر صادق (ع)جشن بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر سی سخت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا برگزار شد.

به گزارس خبرنگار روابط عمومی اسلامی دنا جشن میلاد پیام آور رحمت و مودت و امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم مومن و خداجوی شهرسی سخت و با حضور اعضای شورای اداری خصوصا فرماندار و اعضای انجمن های فرهنگی-هنری دنا با شکوه و صلابت هرچه تمامتر در محل امامزاده سید محمد(ع) سی سخت برگزار شد.

جلیل بهشتی روی سرپرست اداره فرهنگ و اسلامی دنا در این مراسم پیامبر بزرگ اسلام را معدن فضایل و سرچشمه حقایق و معرفت دینی و ایمانی دانست و تاکید کرد: شکوه و عظمت پیامبر اکرم(ص) چنان بزرگ و غیر قابل وصف است که اعراب بدوی شبه جزیره عربستان را پس از مدت کمی به عنوان طلایه داران علم و جویندگان دانش در همه مکان ها  به دنیا معرفی کرد و همه این ترقی و تعالی اجتماعی به سبب روح بزرگ ایمانی و جهاد علمی پیامبر رحمت بود.

بهشتی روی امام صادق (ع) را اسوه و الگوی کامل و مناسبی برای جویندگان دانش و دانایی دانست که برای استواری مبانی اهل بیت (ع) از هیچ کوشش علمی فرو گذار نکرد.

حجت الاسلام بلادی هم در سخنرانی این روز بزرگ و تاریخی وحدت را لازمه اتحاد جهاداسلامی دانست و تاکید کرد : تشیع منادی وحدت و اتحاد جهان اسلام در همه اعصار بوده و تنها راه شکست توطئه های دشمنان را اتحاد امت اسلام دانست.

اجرای برنامه های شاهنامه خوانی ، مولودی خوانی ،شعر ، پخش کلیپ و اهدای هدیه به برندگان مسابقه کتابخوانی و کسانی که نام محمد(ع) داشتند از جمله برنامه های این روز مبارک و به یاد ماندنی بود.

منبع : سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی