معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه انقلاب اسلامی برای جهانیان به اثبات رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، فتاح محمدی ظهر امروز با حضور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار باشت با تبریک به مناسبت گرامیداشت طلیعه فجر، اظهار کرد: در آستانه دهه فجر باید ضرورت گرامی‌داشت ایام‌الله فجر بر همگان بیان و در راستای گرامی‌داشت این ایام مسئولان همچون قبل پیشرو شوند و بدانند این ایام تجلی خدامحوری است.

وی ادامه داد: این ایام که نماد خداخواهی، تجلی معنویت، عدالت و اقتدار حکومت اسلامی در جهان است باید حفظ و بیش از پیش و با شکوه‌تر از همیشه برگزار شود چرا که هم‌اکنون شاهد هستیم که انقلاب اسلامی پرچم‌دار اسلام ناب محمدی در جهان است و گرامی‌داشت آن از ضروریات و نکات اساسی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: دنیای امروز بدون حضور جمهوری اسلامی نمی‌تواند تصمیم بگیرد و هرگز نخواهد توانست صلح و امنیت را که تنها شعارش را می‌دهند را در میادین بین‌المللی به وجود آورده، حفظ و تضمین کنند.

به گفته محمدی، جایگاه انقلاب اسلامی در دفاع از کرامت انسانی و حفظ حقوق و امنیت بشر در جهان برای جهانیان به اثبات رسیده و با اقتدار و عزت سخن به میان می‌آورد.

وی ابراز داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی نشأت گرفته از خون شهدای راه اسلام است که از بدو تاریخ تاکنون جان خود را برای حفظ ارزش‌های اسلامی گذاشتند و حال این اقتدار ایران در تصمیم‌گیری های بزرگ جهانی و  اتخاذ کردن نظر و تصمیم در سرنوشت بسیاری از کشور‌های جهان است.

این مسئول اضافه کرد: موفقیت آمیز بودن مذاکرات ژنو و واکنش‌های مثبت در رابطه با مسائل سوریه و غیره همگی نشان از قدرت ایران در عرصه‌های جهانی دارد و به وضوح انقلاب اسلامی را در جهان عدالت‌خواه و خدا‌محورانه معرفی می‌کند.

وی خطاب به عموم مسئولان، عنوان کرد: با در نظر گرفتن ابعاد ارزشی انقلاب و باشکوه‌تر از همیشه در گرامی داشت مراسم دهه فجر اقدام کنید و در کنار مردم همیشه حماسه‌ساز که بدنه اصلی این جامعه عظیم هستند فرهنگ انقلاب را همچون فرهنگ عاشورایی سازیم.

محمدی ادامه داد: امروزه یک وظیفه اساسی همه ما تبیین علت و چرایی به وجود آمدن نظام اسلامی برای جوانان است تا با هوشیاری و آگاهی از این نظام و ارزش‌های آن دفاع کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های خود برای ایجاد شور و اشتیاق فجر در بدنه جامعه و حضور  آحاد مردم به کار گیرند.

وی در پایان ابراز داشت: نقش انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌های دولت با وجود تحریم‌های بر تفکر جهانی تأثیر‌گذار بوده است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ذ۳۰

منبع : فارس نیوز