رئیس اداره بهزیستی لنده گفت: در طرح سی‌وسه‌گانه بهزیستی بیش از ۴ هزار‌ لنده‌ای در سامانه بهزیستی ثبت نام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، نورعلی کاظمی در دیدار فرماندار شهرستان لنده با اشاره به طرح سی‌و‌سه‌گانه بهزیستی گفت: اداره بهزیستی شهرستان لنده‌ با اطلاع‌رسانی به موقع و شناسایی دقیق توانست اطلاعات و آمار لازم برای طرح سی‌وسه‌گانه بهزیستی را جمع‌آوری و به موقع اقدامات لازم را اجرایی کند.

وی افزود: تلاش شبانه‌روزی همه پرسنل اداره بهزیستی شهرستان لنده برای خدمت‌رسانی به مددجویان و معلولان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه صورت گرفته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: سازمان بهزیستی مأموریت‌های مختلفی را برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف و اقشار آسیب‌پذیر طراحی کرده و تا‌کنون برای اجرای آنها تلاش بسیار کرده و موفقیت‌هایی نیز به‌دست آورده است.

کاظمی در ادامه به خدمات سازمان در قبال جامعه هدف اشاره کرد و تصریح کرد: اجرای طرح سی‌و‌سه‌گانه در سطح استان خدمتی نوین در سازمان بوده که باعث پیشرفت سطح خدمات‌رسانی در جامعه می‌شود.

وی افزود: در این راستا و در مدت زمان محدود بیش از ۴ هزار نفر در سامانه بهزیستی ثبت‌نام شده است.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در سامانه بهزیستی گفت: این اداره آمادگی دارد در صورت باز شدن سامانه و امکان ثبت‌نام از متقاضیانی که در مرحله اول ثبت‌نام نکرده اند ثبت‌نام به عمل آورد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/ش۲۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس