رئیس گروه فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تکیه بر روش‌های سنتی برای تبلیغ دین کافی و کارساز نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی حسن‌خانی ظهر امروز در جمع مسئولان ادارات و نمایندگی‌ها و کارشناسان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به جایگاه آموزش مجازی دین در کشور، اظهار کرد: ما اگر قصد تبلیغ دین در جهان را داریم، باید علاوه بر شیوه‌های سنتی به ابزارهای رسانه‌ای روز مانند سایت‌ها، وبلاگ‌ها و اینترنت نیز آشنا باشیم.

رئیس گروه فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود از فضاهای مجازی جهت تبلیغات ضددینی استفاده می‌کند، عنوان داشت: تنها تکیه به روش‌های سنتی برای تبلیغ دین کافی و کارساز نیست و باید با برنامه‌ریزی درست از ظرفیت و توان نیروی جوان و خلاق کشور در فضای مجازی برای تبلیغ دین استفاده کرد.

وی افزود: ما به‌عنوان یک نهاد دینی وظایف سنگین‌تر و حساس‌تری داریم و باید با تمام توان در راستای توسعه آموزه‌های دینی و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری  در فضای مجازی تلاش بیشتری داشته باشیم.

این مسئول تعداد سایت‌های مذهبی در کشور که تولید دانش مذهبی دارند را ضعیف ارزیابی کرد و یادآور شد: فعالیت‌های فضای مجازی کشور در مقایسه با دیگر کشورها در حوزه دین بسیار اندک بوده و جای کار دارد.

حسن‌خانی با اشاره به این مطلب که تولید محتوا باید بر اساس معیار و مبنای دقیق باشد، گفت: تولید محتوای دینی در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲/ب۲۰

منبع : خبرگزاری فارس