تنش و اختلاف بین نیروهای با انگیره های مختلف سیاسی نمی تواند کمکی به توسعه دیارمان کند و برغم تمامی خدمات بی سابقه انقلاب اسلامی ، متاسفانه کهگیلویه و بویراحمد همچنان در رتبه آخر توسعه است.

: نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد که توسعه همه جانبه تنها در راستای اتحاد و همراهی تمامی سلیقه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی میسر می شود.
 
” حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری ” در گفت و گو با عصردنا گفت: شرایط کنونی کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به بدست گرفتن مسوولیت های متعددی کشوری و استانی از سوی برخی از مدیران این استان نسبت به گذشته مطلوب تر شده است.
 
وی با تشریح شرایط کنونی مدیران ملی و محلی کهگیلویه و بویراحمد ، اظهارداشت: مهمترین مسوولیت های اقتصادی کشور هم اکنون در دستان فرزندان دیارمان است.
 
این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی افزود: فرصت های خوبی با حضور نیروهای تاثیرگذار بومی در سطح ملی و استانی مهیا شده که اگر از این فرصت ها نهایت بهره برده نشود شاهد توسعه همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم بود.
 
بزرگواری ، اتحاد ، همدلی و همراهی تمامی سلیقه های سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد با هدف توسعه همه جانبه این استان را ضروری خواند.
 
وی گفت: تنش و اختلاف بین نیروهای با انگیره های مختلف سیاسی نمی تواند کمکی به توسعه دیارمان کند و برغم تمامی خدمات بی سابقه انقلاب اسلامی ، متاسفانه کهگیلویه و بویراحمد همچنان در رتبه آخر توسعه است.
 
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس نهم شورای اسلامی به وضعیت نرخ بیکاری بعنوان مهمترین معضل کنونی کهگیلویه و بویراحمد اشاره و یادآورشد: مدیران هم استانی کنونی بویژه در حوزه ملی می توانند بطور ویژه ای در کاهش نرخ بیکاری جوانان موثر باشند.
 
بزرگواری افزود: ممکن است شرایط بدست گرفتن مسوولیت های اقتصادی کنونی توسط فرزندان کهگیلویه و بویراحمد دیگر در تاریخ تکرار نشود و معتقدیم این عزیزان برای توسعه دیارشان همانند گذشته کوتاهی نمی کنند.
 
وی از تمامی سلیقه های سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در هرنقطه ای از کشور که هم اکنون مسوولیت داشته و می توانند به توسعه این استان کمک کنند خواست با مدیران ملی و محلی هم استانی با هدف توسعه دیارشان ارتباط مستمر برقرار کنند.
 
پایان پیام

منبع : عصردنا