معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بویراحمد گفت: به دلیل مسدود بودن برخی مناطق روستای شهرستان برخی از اهالی مناطق مارگون و لوداب با بالگرد جیره غذایی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، حمید دانش‌آموز امشب در شورای اداری شهرستان بویراحمد با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به فجرآفرینان به بارندگی‌های اخیر در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف برخی مناطق روستایی شهرستان مسدود است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با تاکید بر این‌که اکثر مناطق روستایی این شهرستان صعب‌العبور و برف‌گیر است، گفت: در زمان بارندگی و با توجه به امکانات محدود در حوزه‌های راهداری در سطح بخش‌ها و روستاهای شهرستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم.

این مسئول با بیان این‌که بسیاری از هم‌استانی‌ها در سطح روستاها اسکان دارند، گفت: انتظار می‌رود در ایام بارندگی به حداقل نیازهای اهالی مناطق روستایی توجه شود تا خدای ناکرده دچار مشکل و خسارت جبران‌ناپذیری نشویم.

دانش‌آموز به بارندگی هفته گذشته در شهرستان بویراحمد اشاره و اذعان کرد: در برف اخیر و به دلیل بارش برف در مناطق سردسیری و برف‌گیر روستایی راه ارتباطی برخی روستاهای بخش‌های مارگون و لوداب شد قطع که عملیات بازگشایی آن توسط متولیان در حال اجرا است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با تاکید بر کمبود امکانات و ماشین‌آلات در حوزه راهداری تصریح کرد: انتظار می‌رود عملیات بازگشایی مناطق هر چه سریعتر صورت گیرد تا اهالی مناطق مذکور با مشکلات جبران‌ناپذیری مواجه نشوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های متولی از طریق بالگرد قریب به ۸۰ بسته جیره غذایی و انواع مواد خوراکی به آن‌ها تحویل داده شد.

دانش‌آموز با تاکید بر اینکه بالگرد قادر به نشستن در روستاهای مسدود شده نبود و مجبور به نشستن در منطقه دیگر شد، گفت: انتظار می‌رود توجه به شهرستان بویراحمد و روستاهای آن که بیشترین مناطق صعب‌العبور را دارند بیش‌ از پیش باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/غ۳۰

منبع : فارس نیوز