هدایتخواه به غارت بیت‌المال در دوران سازندگی اشاره کرد و گفت: در این دوران تمام کارخانه‌ها را به نور چشمی‌ها دادند و تنها …

سایت مردم استان ( ک و ب): شب گذشته در جشن میلاد امام حسین (ع) در (ع) ، به بررسی گفتمان های سیاسی کشور پرداخت و بیان داشت: امام حسین(ع) را بین پذیرش ذلت بار تسلیم و شمشیر مخیر کردند و امام با فریاد هیهات منا الذله تسلیم ذلت نشد و با تمام خانواده و یاران ایستادگی کرد.

وی افزود: ملت ایران نیز ۳۵ سال پیش به رهبری امام خمینی(ره) و با تاسی از امام حسین (ع) با این شعار انقلاب کردند که دیگر نمی خواهیم زیر بار ظلم و ستم باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری به تلاش غرب برای دلسرد کردن مردم از ایستادگی در راه آرمان های انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان ما تصور می کنند که به دلیل تحریم ها ملت ایران در انتخابات کوتاه می آید؛ اما از این غافلند که ملت ایران عاشورایی است و در فرهنگ عاشورا ذلت معنا و مفهومی ندارد.

هدایتخواه تصریح کرد: ما پیش از این فشارهای بیشتری را تحمل کردیم، شعب ابی طالب ما هشت سال دفاع مقدس بود، که در محاصره اقتصادی بودیم و همه کالاها حتی صابون، گوشت، برنج و روغن کوپنی بودند؛ اما امروز در دوران فتح هستیم.

وی به گسترش بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی فتح قله هاست و امروز رژیم صهیونیستی در محاصره ما قرار دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: در دورانی نمی توانستیم سیم خاردار بسازیم و امروز در اوج قدرت هستیم و می توانیم ماهواره و هواپیما بسازیم؛ چرا بعضی ها این پیشرفت ها را نمی بینند؟ این سیاه نمایی ها از القائات دشمن است.

هدایتخواه با اشاره به تحریم ها بیان داشت: امروز دشمن ما را بین فشارها و ذلت پذیرش کدخدایی آمریکا مخیر کرده است؛ اما با توجه به اینکه در اوج قدرت قرار داریم، اگر مقاومت کنیم کار دشمن تمام است.

وی به مناظره اخیر نامزدهای اشاره کرد و گفت: در این مناظره به جز جلیلی که عزتمندانه از گفتمان عاشورایی دفاع کرد، همه به نوعی کوتاه آمدند و حتی برخی که منادی ذلت بودند امروز زبانشان بیشتر باز بود.

این فعال سیاسی به غارت بیت المال در اشاره کرد و بیان داشت: در این دوران غارت بیت المال آغاز شد و تمام کارخانه ها را به نور چشمی ها دادند؛ حتی تنها کارخانه کهگیلویه و بویراحمد را با نصف قیمت زمین آن واگذار کردند که در دوران اصولگرایی پس گرفته شد.

هدایتخواه با بیان اینکه حافظه تاریخی مردم، دوران اصلاحات و توهین های آنها به اعتقادات شان را از یاد نبرده است، خاطرنشان کرد: در دوران اصلاحات که خود را محور امنیت می دانستند، رئیس دولت می گفت هر ۹ روز با یک بحران مواجه بودیم.