مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقویت فرهنگ قرآنی نیازمند عزم ملی است و اگر دولت در کنار مردم این مسایل قرآنی را ترویج دهند خواهیم دید قرآن می‌تواند به عنوان نسخه‌ای شفابخش برای رفع معضلات گوناگون به ما کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام جعفر مرتضوی در دیدار مجمع قاریان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان با اشاره به مأموریت ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج مباحث قرآنی اظهار داشت: به لحاظ حساسیت و تاثیرگذاری فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه، سازمان دارالقرآن‌الکریم با هدف بالا بردن سطح آگاهی‌های مردم در مباحث قرآنی تشکیل شد که شاخه‌ای از آن تحت عنوان دارالقرآن‌الکریم در استان ما مشغول فعالیت در مباحث قرآنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: هر آن چیزی که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد به برکت نظام جمهوری اسلامی است که آن را مدیون قرآن و حضرت امام خمینی (ره) می‌دانیم.

حجت‌الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست که پس از گذشت ۳۴ سال وضعیت قرآنی بدین صورت باشد. افزود: خیلی از آسیب‌ها به نظر می‌رسد از نبود یک مجمع قرآنی در استان باشد که این مهم توسط دارالقرآن صورت گرفت و امیدواریم دولت در این خصوص مساعدت‌های لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: قدم برداشتن در موضوع قرآن گام مهمی است که خود قرآن آن را ادامه می‌دهد و شاهد معجزه این کتاب آسمانی خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهترین راه از بین رفتن آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی تقویت فرهنگ قرآنی در استان است که این مهم توسط یک دستگاه به تنهایی قابل اجرا نیست بلکه باید مردم و مسئولان در کنار یکدیگر کمک کنند تا این مهم به سرانجام برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ قرآنی نیازمند عزم ملی است و اگر دولت در کنار مردم این مسایل قرآنی را ترویج دهند خواهیم دید قرآن می‌تواند به عنوان نسخه‌ای شفابخش برای رفع معضلات گوناگون به ما کمک کند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۸/ط۲۰

منبع : خبرگزاری فارس