شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان از حضور حماسی مردم در انتخابات تقدیر کرد.

انتخابات

انتخابات

سایت مردم استان ( ک و ب): در بیانیه شورای تبیین مواضع که به مناسبت مردم در پای صندوق های رای صادر شد، آمده است: مشارکت بسیار گسترده مردم در انتخابات و شور و شوق مردم عزیز ایران در پای صندوق‌های رأی، لبیک دیگری به ندای رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» مبنی بر خلق حماسه سیاسی مورد نظر ایشان و تجدید میثاق با گفتمان امام راحل(ره) و ارزش‌های انقلاب و شهیدان والامقام و نشانه‌ی بلوغ سیاسی مردم ایران بود. دولت آینده به تمام معنا باید خدمتگزار مردم باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از طرفی این حضور عظیم و این خلق حماسه! پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های رسانه‌های غربی و دشمنان انقلاب اسلامی بود وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان کشاندند و به استکبار جهانی نشان دادند که پایبند این نظام و ولایت فقیه هستند و نشان داد مردم یک بار دیگر به نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه آری گفتند و پشت سر ولایت فقیه بوده و یاریگر ایشان هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است: اما رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ی مردم ایران خواهد بود. از این رو شایسته است که حامیان دیگر نامزدها رقابت را تبدیل به رفاقت، و با ایجاد فضای همدلی،‌ دولت اسلامی را در خدمت بیشتر به مردم یاری نمایند.