استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در موضوع تغییر مدیران به خواسته‌های مردمی توجه می‌کنیم و روال عادی تغییر مدیریت‌ها را پی می‌گیریم نه اینکه بخواهیم فله‌ای و اتوبوسی مدیران را تغییر دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی، ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود در بخش دوم جلسه به سؤالات و دغدغه‌های خبرنگاران پاسخ داد و اظهار کرد: رویکرد ما در اداره این استان به گونه‌ای است که از همه ظرفیت‌ها و گرایشات سیاسی برای پیشبرد اهداف و گفتمان دولت استفاده می‌کنیم و دست خود را برای جلب نظر همکاری و مشارکت همه می‌فشاریم ولی باید بپذیریم که دولت عوض شده و باید در حوزه مدیریتی از افرادی استفاده شود که با رویکرد کلی دولت هماهنگ و همسو باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ همه می‌دانند که به کارگیری مدیران غیرهمسو با اختلافات سلیقه‌ای، نه تنها مجموعه استان را به جلو نمی‌برد بلکه موجب اتلاف منابع و کارهای فرسایشی می‌شود.

وی تأکید کرد: در حوزه خدمت و اجرا هیچ مدیری در این دولت حق ندارد مسائل جناحی و قومی را حتی برای ذره‌ای دخیل کند و بدون شک چنین فردی در دولت جدید جایگاهی نخواهد داشت.

* مدیرانی که لازم باشد تغییر می‌کنند

خادمی، دولت اعتدال را متعلق به همه مردم خواند و بیان کرد: ‌اگر در انتخاب مدیران این حق را به خود می‌دهیم که از مدیرانی استفاده کنیم که در راستای برنامه‌های توسعه‌ای استان باشد ولی در حوزه خدمت به مردم و حوزه‌های اجرایی نه اجازه و نه هم حق اولویت‌بندی و مرزبندی را نداریم.

نماینده دولت یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا ابقای بخش زیادی از مدیران دولت قبلی صحت دارد یا خیر، بیان کرد: خیر چنین موضوعی صحت ندارد و تاکنون در هیچ محفلی موضوع ابقای مدیران قبلی مطرح نشد ولی باید این را هم بگویم که تغییر آنی و ضرب‌الاجلی مدیران نیز در دستور کار نیست.

خادمی اضافه کرد: در موضوع تغییر مدیران به خواسته‌های مردمی توجه می‌کنیم و روال عادی تغییر مدیریت‌ها را پی می‌گیریم نه اینکه بخواهیم فله‌ای و اتوبوسی مدیران را تغییر دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تکمیل حرف‌هایش گفت: مدیرانی که لازم باشد بدون شک تغییر خواهند کرد.

مقام ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد دموکراسی و عدالت را بدون رسانه‌های آزاد ممکن ندانست و خاطرنشان کرد: انتظار ما از رسانه‌ها این است که با هنرمندی و ظرافت به رسالت خود در مقابل مردم و مسئولان عمل کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۵/ط۳۰

منبع : خبرگزاری فارس