سرمربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج از تعویق دیدار پلی‌اف این تیم با مس کرمان برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

فضیل آشتیانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: به دلیل امتحانات بازیکنان رده امید، بازی پلی‌اف این رده بین تیم‌های شهرداری و مس کرمان به زمانی دیگر موکول شد.

سرمربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج گفت: قرار بود بازی رفت روز جمعه ۲۷ دی در کرمان و بازی برگشت روز جمعه چهارم آبان‌ماه در برگزار شود که به دلیل همزمانی با امتحانات این بازی به زمانی دیگر به غیر از این دو روز موکول شد.

آشتیانی‌مقدم از اختلال در روند تیمی به دلیل تعویق در این دو بازی گفت و افزود: بی‌برنامگی معمول در فوتبال گریبانگیر تیم ما هم شد و اکنون آن انگیزه و آمادگی قبل در تیم مشاهده نمی‌شود.

سرمربی تیم امید شهرداری یاسوج به مشکلاتی که این تیم برای تمرین در این چند هفته اخیر داشته اشاره کرد و گفت: به دلیل نامساعد بودن هوا و گل‌آلود بودن زمین تختی یاسوج نتوانستیم تمرینی داشته باشیم و تنها به تمرین در سالن بسنده کرده‌ایم.

آشتیانی‌مقدم ادامه داد: در روز سه‌شنبه اول بهمن فدراسیون زمان جدید برگزاری این دو دیدار را اعلام خواهد کرد که پس از این اعلام نظر، تیم خود را برای دیدار با مس کرمان آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ب۲۰

منبع : فارس نیوز