مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها در صورت تعامل و همدلی مدیران بانکی و دستگاه‌های اجرایی می‌توان به رونق سرمایه‌گذاری و اقتصاد امیدوار بود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کرامت پرهیزکار شامگاه یک‌شنبه در دیدار مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویارحمد با تاکید بر همکاری بانک مهر اقتصاد با بخش صنعتی اظهار کرد: جامعه هدف در فعالیت‌های اقتصادی عموم مردم و همه اقشار جامعه هستند که باید به این بخش توجه جدی شود.

وی افزود: در سنگر اقتصاد که شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به این حوزه اختصاص یافت لازم است یک مجهادت فراگیر و یک تعامل همه جانبه به وجود آید تا در سایه این تلاش‌ها بتوانیم به حماسه اقتصادی برسیم.

وی گفت: پرداخت تسهیلات و حمایت‌های بانکی در مسیر واقعی خود به راحتی می‌تواند مسیر تحقق حماسه اقتصادی را هموار کند.

این مسئول بانکی در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اشتغال و رونق صنعت و اقتصاد باید هم مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و هم مسئولان بانکی باشد تا در سایه یک تعامل و وحدت رویه، معضل بیکاری در این استان برطرف شود.

* تعامل با بانک‌ها موجب رونق اقتصاد می‌شود

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بخشی از عملکرد خود در این بانک پرداخت و تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد رتبه نخست منابع بانکی را کسب کرد که بدون شک بخشی از این منابع به محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهیم مربوط می‌شود ولی بخش اصلی آن به اعتماد مردم بر می‌گردد.

پرهیزکار یادآور شد: رعایت بانکداری اسلامی رویکرد اصلی این بانک است که در کهگیلویه و بویراحمد نیز تلاش‌های زیادی برای تحقق بانکداری اسلامی صورت گرفته است.

سیدفضل‌الدین جمالیان‌زاده نیز در این نشست گفت: رسالت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی فراهم کردن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری است ک هدر کهگیلویه و بویراحمدی زیرساخت‌های خوبی فراهم شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نگاه مسئولان در همه بخش‌ها باید حمایت از سرمایه‌گذاری باشد که ما چنین چیزی را از بانک مهر اقتصاد انتظار داریم.

وی با بیان اینکه باید به فکر رونق شهرک‌های صنعتی باشیم، تصریح کرد: افزایش تعامل با بانک مهر اقتصاد، بدون شک به توسعه این استان و رشد صنایع کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۵/ق۳۰

منبع : خبرگزاری فارس